مطالب مرتبط:
طحان نظیف: همزمانی انتخابات مجلس و ریاست جمهوری از نظر قانونی منعی ندارد
پاسخ کوبنده و هوشمندانه جمهوری اسلامی کام مردم و نیروهای مقاومت را شیرین می کند
تحلیل طائب از وضعیت داخلی آمریکا در آستانه انتخابات
عطش سیری ناپذیر؛ تقلاهای آخر محسن منصوری مرد پرحاشیه انتخابات
انتخابات زودهنگام برای تعیین رییس شورای عالی استان ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 14:502024-08-04سياسي

پیام رسان های داخلی و انتخابات ریاست جمهوری؛ دلیل اقبال مردم چه بود؟


در انتخابات ریاست جمهوری شاهد رغبت ستادهای نامزدها و همچنین کاربران در استفاده از ظرفیت پیام رسان های داخلی بود که موجب شد تا مرکز ملی فضای مجازی در تعامل با سکوهای داخلی، - پیام رسان های داخلی و انتخابات ریاست جمهوری؛ دلیل اقبال مردم چه بود؟ در انتخابات ریاست جمهوری شاهد رغبت ستادهای نامزدها و همچنین کاربران در استفاده از ظرفیت پیام رسان های داخلی بود که موجب شد تا مرکز ملی فضای مجازی در تعامل با سکوهای داخلی، ارائه خدمات به نامزدها را تسهیل و متنوع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری درحالی به پایان رسید که سهم فضای مجازی در عرصه تبلیغات و کنشگری نامزدها و ستادهای انتخاباتی بیش از سایر دوره ها به چشم می آمد.

یکی از تفاوت های این دوره انتخابات نسبت به سایر ادوار این بود که نشان داد که توسعه کاربری پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی در افزایش مشارکت و تقویت توان داخلی در عرصه فضای مجازی تأثیر بسزایی داشت.

سکوهای داخلی در این انتخابات توانستند چند نکته مهم را نسبت خود به منصه ظهور و اثبات برسانند؛ علاوه بر ارائه خدمات متنوع به نامزدها و قابلیت های منحصر به فردی همچون ردیابی فیک نیوزها و برخورد با اخبار جعلی، از بین بردن و نفی نفی دوقطبیدگی بین کاربران سکوهای داخلی و خارجی بود.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - پیام رسان های داخلی - ریاست جمهوری - انتخابات - پیام رسان ها - انتخابات ریاست - پیام رسان
آخرین اخبار سرویس:

پیام رسان های داخلی و انتخابات ریاست جمهوری؛ دلیل اقبال مردم چه بود؟

پیام رسان های داخلی و انتخابات ریاست جمهوری؛ دلیل اقبال مردم چه بود؟