مطالب مرتبط:
اعزام 100 نفر از فعالان بسیجی زاهدان به کشور عراق
کرمان از حکمرانی اقتصادی مناسبی برخوردار نیست| عقب ماندگی در زمینه شاخص های توسعه پایدار
کاهش روند شاخص مصرف شیر مصنوعی در منطقه کاشان
اولین موزه چاپ و نشر کشور در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز احداث می شود
صدور و ابلاغ اوراق قطعی تبصره ماده 100 و اظهارنامه پیش فرض تا پایان شهریور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 09:452024-08-04اجتماعي

وجود 300 منطقه کم برخوردار در کشور/100 منطقه دارای شاخص های آموزشی نامطلوب


مدیرعامل موسسه آموزش، مهارت و پرورش بنیاد علوی با بیان اینکه بر اساس ابلاغیه بنیاد مستضعفان حدود 300 منطقه در کشور به عنوان مناطق هدف و مناطقی با شاخص های محرومیت و کم برخوردار معرفی شده اند گفت: - مکلف هستیم طرح ها را در این مناطق به اجرا دربیاوریم، در این 300 مناطق، مناطقی هستند که از نظر شاخص های آموزشی شرایط نامساعدتری را دارند که در اولویت قرار می گیرند که چیزی حدود 100 منطقه هستند.

سیدمحمد بطحایی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص برنامه های اجرا شده در مناطق محروم، با بیان اینکه بنیاد علوی به عنوان مهمترین بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در چهار حیطه مسئولیت محرومیت زدایی را در مناطق هدف برعهده دارد گفت: این چهار حیطه شامل حوزه بهداشت و درمان، ایجاد اشتغال بر مشاغل کوچک و منتج به شغل در مناطق محروم، ساخت وساز و زیرساخت های سخت افزاری و آموزش و پرورش و مهارت آموزی در مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه مصوب بنیاد مستضعفان که از اسفندماه ابلاغ شده، در سه حوزه به کاهش محرومیت زدایی در مناطق محروم پرداخته می شود افزود: برنامه های کاهش نابرابری های آموزشی با محوریت عدالت آموزشی از یک ماه پیش آغاز شده اما بیشترین شتاب خود را از مهر ماه می گیرد تا برنامه هایی ناظر بر ارتقای سطح آموزش دانش آموزان مناطق کم برخوردار


برچسب ها: مناطق - بنیاد مستضعفان - محرومیت زدایی - محرومیت - کم برخوردار - منطقه - بنیاد
آخرین اخبار سرویس:

وجود 300 منطقه کم برخوردار در کشور/100 منطقه دارای شاخص های آموزشی نامطلوب

وجود 300 منطقه کم برخوردار در کشور/100 منطقه دارای شاخص های آموزشی نامطلوب