مطالب مرتبط:
صعود یا سقوط؟ بیت کوین در نقطه حساس
قیمت بیت کوین به تومان امروز 29 مرداد 1403+ جدول تغییرات
سوددهی استخراج بیت کوین به کمترین حد ممکن رسیده است!
قیمت بیت کوین به تومان امروز 29 مرداد 1403+ جدول تغییرات
رکوردی دیگر از بیت کوین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 09:002024-08-19اقتصادي

بیت کوین جایگاه طلا را از آن خود خواهد کرد؟


بر اساس داده های کوین گلس، برداشت های استراتژیک از پلتفرم های اصلی مانند کوین بیس و بیت فینکس منجر به انباشت بیش از 23هزار بیت کوین شده است.

- بر اساس داده های کوین گلس، برداشت های استراتژیک از پلتفرم های اصلی مانند کوین بیس و بیت فینکس منجر به انباشت بیش از 23هزار بیت کوین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این گزارش شد که انباشت بیت کوین منعکس کننده سطوح سال 2019 است و نشان می دهد افزایش سهموی 100 هزار دلاری قریب الوقوع است، همچنین این مورد گمانه زنی هایی را برانگیخته است که قیمت برخی آلت کوین ها افزایش می یابد.

کریپتو نوشت، به طور خلاصه، افزایش قیمت بیت کوین به پنج عامل کلیدی برداشت های استراتژیک، جریان های قوی صندوق های قابل معامله در بورس، افزایش علاقه سازمانی، نفوذ سیاسی و انتظارات کاهش نرخ فدرال رزرو نسبت داده می شود.

برداشت های استراتژیک بیش از 23هزار بیت کوین به صورت استراتژیک از صرافی های بزرگی خارج شده که نشان دهنده اعتماد قوی از سوی دارندگان بلندمدت است.

جریان های قوی صندوق های قابل معامله در بورس سرمایه گذاری های قابل توجه از سوی موسساتی مانند بلک راک و فیدلیتی در صندوق های قابل معامله در بورس، باعث افزایش صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین شده که نشان دهنده افزایش اعتماد سرمایه گذاران است.


برچسب ها: استراتژیک - بیت کوین - برداشت - افزایش - هزار - قیمت بیت کوین - پلتفرم
آخرین اخبار سرویس:

بیت کوین جایگاه طلا را از آن خود خواهد کرد؟

بیت کوین جایگاه طلا را از آن خود خواهد کرد؟