مطالب مرتبط:
نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شد
پژمانفر رییس کمیسیون اصل نودم مجلس شد
پژمانفر رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شد
پژمانفر رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شد
پژمانفر رییس کمیسیون اصل 90 شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 11:002024-08-04سياسي

پژمانفر رییس کمیسیون اصل 90 شد


نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به عنوان رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در جلسه علنی امروز- یکشنبه 14 مرداد- مجلس شورای اسلامی انتخاب رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی با پیشنهاد هیأت رییسه در دستور کار صحن علنی قرار گرفت که سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه و نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد نامزد ریاست کمیسیون اصل 90 شدند و نصرالله پژمانفر توانست با 156 رای از 267 آرای ماخوذه به مدت یک سال رییس این کمیسیون شود.

بر اساس اصل 90 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، هر کس شکایتی از طرز کار مجلس یا قوه مجریه یا قوه قضاییه داشته باشد، می تواند شکایت خود را کتباً به مجلس شورای اسلامی عرضه کند.

مجلس موظف است به این شکایات رسیدگی کند و پاسخ کافی دهد و در مواردی که شکایت به قوه مجریه یا قوه قضاییه مربوط است رسیدگی و پاسخ کافی از آنها بخواهد و در مدت متناسب نتیجه را اعلام نماید و در موردی که مربوط به عموم باشد به اطلاع عامه برساند.

کمیسیون اصل 90 یکی از کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی است که وظیفه محول شده به مجلس در اصل 90 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را انجام می دهد.


برچسب ها: رییس کمیسیون اصل 90 - مجلس شورای اسلامی - کمیسیون اصل 90 - نصرالله پژمانفر - کمیسیون - نماینده مردم - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

پژمانفر رییس کمیسیون اصل 90 شد

پژمانفر رییس کمیسیون اصل 90 شد