مطالب مرتبط:
منبع آگاه: دستگیری تیم تروریستی جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
دستگیری یک تیم تروریستی چهارنفره جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
دستگیری یک تیم تروریستی چهارنفره جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
دستگیری یک تیم تروریستی چهار نفره جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
دستگیری یک تیم تروریستی چهارنفره در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 10:152024-07-30پزشكي

واکسیناسیون رایگان 4 میلیون نوبت سر دام در سیستان و بلوچستان


رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان گفت: واکسیناسیون رایگان 4 میلیون نوبت سر دام از ابتدای سال تاکنون در استان انجام شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان گفت: واکسیناسیون رایگان 4 میلیون نوبت سر دام از ابتدای سال تاکنون در استان انجام شده است.

دکتر ویدا معزی در گفت وگو با ایسنا، افزود: یکی از مهم ترین اهداف سازمان دامپزشکی کشور جهش تولید و حفظ بهداشت دام و سلامت انسان می باشد و تحقق این مهم با انجام اقدامات متنوع در بخش های مختلف مرتبط با دامپزشکی اعم از واکسیناسیون، مراقبت فعال، پایش بیماری های دامی بویژه بیماری های قابل انتقال از دام و نظارت بهداشتی بر تولید و عرضه فرآورده های خام دامی و .

عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: در کشور ایران با توجه به موقعیت اقتصادی، اجتماعی و وضعیت اپیدمیولوژی بیماری ها، سیاست مبارزه با بیماری ها عمدتاً مبتنی بر کنترل بیماری از طریق واکسیناسیون دام می باشد.

وی افزود: واضح است که واکسیناسیون صحیح دام شامل رعایت زمان بندی ،نوع واکسن، رعایت زنجیره و تزریق استاندارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ چرا که سالانه میلیون ها نفر ساعت کار نیرو انسانی و چند صد میلیارد


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - واکسیناسیون رایگان - واکسیناسیون - استان سیستان و بلوچستان - اداره کل دامپزشکی استان - بیماری های دامی - اداره کل دامپزشکی
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون رایگان 4 میلیون نوبت سر دام در سیستان و بلوچستان

واکسیناسیون رایگان 4 میلیون نوبت سر دام در سیستان و بلوچستان