مطالب مرتبط:
حفاظت از اراضی ملی استان مرکزی به 200 قرقبان نیاز دارد
فیلم| فعالیت 200 رسانه در استان یزد
کمبود های دارویی در یک دوره به 200 قلم رسید | صنعت دارویی به روز نشود، کل نفت کشور جوابگوی وارادت دارو نخواهد بود
فیلم| فعالیت 200 رسانه در استان یزد
توسعه فعالیت گروه های جهادی در روستاها و شهرهای استان مرکزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 17:052024-07-30اقتصادي

کمبود 200 نیروی قرق بان برای حفاظت از اراضی ملی استان مرکزی


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: حفاظت از اراضی ملی این استان با کمبود 200 قرق بان مواجه است که با استاندارد جهانی فاصله بسیار زیادی دارد.

- اراک- مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: حفاظت از اراضی ملی این استان با کمبود 200 قرق بان مواجه است که با استاندارد جهانی فاصله بسیار زیادی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن محمدی ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از جنگلبانان استان به مناسبت نهم مرداد ماه روز جهانی جنگلبان، اظهار کرد: براساس استانداردهای رایج جهانی به ازای هر 1000 هکتار جنگل به طور متوسط یک جنگلبان وجود دارد اما در استان مرکزی 33 قرق بان فعال هستند که در هر 61 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی، یک جنگلبان فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه قرق بانان از بیمه، سختی کار، افزایش حقوق بی بهره اند، افزود: نیاز است دولتمردان در این راستا نسبت به ارائه چارت سازمانی اقدام کنند چرا که عدم تصویب چارت سازمانی سبب شده نیروهای حداقل کنونی، انگیزه و تمایلی برای حضور در یگان حفاظت نداشته باشند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی تاکید کرد: حفاظت و صیانت بیشتر و بهتر از منابع طبیعی نیازمند فرهنگ سازی مناسب است چرا که این ثروت های ملی متعلق به همه انسان هاست و ما باید امانتدار این سرمایه ها باشیم و به نسل های آ


برچسب ها: استان - حفاظت از اراضی ملی - منابع طبیعی و آبخیزداری - استان مرکزی - مدیر کل منابع طبیعی - قرق بان - منابع طبیعی
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 200 نیروی قرق بان برای حفاظت از اراضی ملی استان مرکزی

کمبود 200 نیروی قرق بان برای حفاظت از اراضی ملی استان مرکزی