مطالب مرتبط:
زائران اربعین چگونه ارز بگیرند؟
موکب انارپذیرای زائران اربعین حسینی در کربلا
اسکان زائران اربعین در عمود 707
اسکان زائران اربعین در عمود 707
زائران اربعین چه واکسنی تزریق کنند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 12:352024-08-10اقتصادي

زائران ارز اربعین را از داخل کشور تهیه کنند


مدیر کل پست بانک استان اصفهان گفت: به منظور رفاه حال زائران هم اکنون 212 باجه پست بانک شهری و روستایی و 20 شعبه در مرکز شهرستان های استان برای خدمت رسانی به زائران اربعین برای دریافت ارز اربعین فعال هستند تا راحت تر ارز تهیه کنند.

افشین کلانی با بیان اینکه زائرانی که در سامانه سماح ثبت نام می توانند تا سوم شهریور 200 هزار دینار عراق را دریافت کنند، افزود: درخواست این میزان ارز از دو طریق حضوری مراجعه به شعب و درخواست در نرم افزار بله امکان پذیر است.

وی گفت: تاکنون 37 هزار زائر استان اصفهان درخواست دریافت ارز اربعین را دریافت کردند، که از این تعداد 33 هزار و 700 نفر موفق به دریافت دینار شدند.

کلانی ادامه داد: ارز اربعین به افراد بالای پنج سال تعلق می گیرد و متقاضیان برای دریافت آن باید مدارک لازم و گذرنامه خود را ارائه کنند.

مدیر کل پست بانک استان گفت: به منظور خدمات رسانی بهتر به زائران شعب پست بانک استان در روز های تعطیل تا ساعت 17 فعال است.

وی با بیان اینکه همه ساله برخی از زائران در صف های طولانی استان های مرزی برای دریافت ارز منتظر می مانندو از این موضوع گلایه دارند، توصیه کرد: به منظور صرفه جویی در وقت زائران ارز درخواستی خود را در شهر های و روستای محل سکونت خود دریافت کنند.


برچسب ها: ارز اربعین - اربعین - زائران - زائر - استان اصفهان - پست بانک - درخواست
آخرین اخبار سرویس:

زائران ارز اربعین را از داخل کشور تهیه کنند

زائران ارز اربعین را از داخل کشور تهیه کنند