مطالب مرتبط:
جشنواره ملی خبرنگاری اوان کودکی برگزار می شود
سومین همایش ملی موکب داران اربعین حسینی برگزار می شود
هفتمین پیش نشست علمی همایش ملی تنظیم گری فضای مجازی برگزار می شود
مراسم اختتامیه رویداد «راه روشن 3» برگزار شد
ظریف: دیشب آخرین جلسهٔ شورای راهبری برگزار شد / این شورا در بیش از 30 جلسه توانست برای هر کرسیِ کابینه پیشنهاد های کمیته ها و شخصیت های ملی را ارزیابی و گزینه های برتر را به رییس جمهور معرفی کند / در پیشنهاد های ارائه شده به رییس جمهور شماری از جوانان و زنان توانا و شایستگانِ اقوام و مذ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 13:502024-07-30اجتماعي

نخستین رویداد «تدسان ملی» برگزار می شود


با هدف جریان سازی نقش و جایگاه بانوان فعال مهارتی در توانمندسازی جامعه نخستین رویداد تدسان ملی (انتقال تجربه های بانوان فعال مهارت) برگزار می شود.

- معاون وزیر کار گفت: با هدف جریان سازی نقش و جایگاه بانوان فعال مهارتی در توانمندسازی جامعه نخستین رویداد تدسان ملی (انتقال تجربه های بانوان فعال مهارت) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد عظیمی، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برگزاری نخستین رویداد تدسان ملی (انتقال تجربه های بانوان فعال مهارت) با هدف جریان سازی نقش و جایگاه بانوان فعال مهارتی در توانمندسازی جامعه توسط این سازمان خبر داد.

وی ارائه، انتقال و کسب تجارب زیسته توسط زنان با تجربه و ماهر، جریان سازی نقش و جایگاه زنان فعال مهارتی در توانمندسازی جامعه، هویت بخشی به تجربه های زیسته و ایده های ناب بانوان پیشکسوت مهارتی و صاحب ایده و انگیزه بخشی به زنان فعال توانمند و ماهر با تجلیل ارج نهادن به تجارب ارزشمند آنان را از اهداف برگزاری این رویداد ملی برشمرد.

وی تصریح کرد: این رویداد با شعار باتجربه ها، ماهرانه، لِگوی موفقیت را بساز در دو محور روایتگری تجربه های موفق بانوان فعال مهارتی و تجلیل از پیشکسوتان و تلاشگران عرصه مهارت آموزی برگزار می شود.


برچسب ها: توانمندسازی - بانوان - سازی - برگزار - مهارتی - فعال - نخستین
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد «تدسان ملی» برگزار می شود

نخستین رویداد «تدسان ملی» برگزار می شود