مطالب مرتبط:
تردد شبانه زائران اربعین حسینی از مرز چذابه
حرکت شبانه زائران اربعین حسینی از مرز چذابه + تصاویر
تردد شبانه و زیبای زائران اربعین از مرز چذابه +تصاویر
147 یادمان شهید گمنام در استان کرمان وجود دارد
آبله میمونی درمان خاصی ندارد؛ مراقبت کنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 14:102024-08-19پزشكي

147 مورد گرما زدگی زائران در چذابه درمان شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به انجام 659 مأموریت اورژانسی مبادرت ورزید که از این میان، - 147 مورد گرمازدگی در مرز چذابه درمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر محمد حسین سرمست پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه ای، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز را به زوار اربعین در مرز چذابه از آغاز عملیات تا 8 صبح روز یکشنبه 28 مردادماه 1403 را تشریح کرد.

وی گفت: معاونت بهداشت دانشگاه با هدف به حداقل رساندن مخاطرات سلامت زائران، پیش از آغاز عملیات اربعین جلسات متعددی با دستگاه های خدمت رسان مشغول در فرآیند اربعین برگزار و هماهنگی لازم در خصوص نظارت بهداشتی بر امور مرتبط با سلامت زائران را برقرار کرد.

تشکیل جلسات آموزشی برای موکب داران و خادمان مواکب در همه شهرستان های استان، معاینه رایگان و صدور کارت سلامت برای کلیه عوامل اجرایی مواکب نیز از جمله اقدامات حوزه بهداشت استان در جهت اطمینان از حفظ و تأمین سلامت زوار اربعین بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: معاونت بهداشت دانشگاه از ابتدای عملیات اربعین 1403 در چهار بخش آموزش سلامت، سلامت خانواده، سلامت محیط و پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیردار به ارائه خدمت مشغول ا


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی اهواز - دانشگاه علوم - علوم پزشکی - دانشگاه - سلامت زائران - رییس دانشگاه علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

147 مورد گرما زدگی زائران در چذابه درمان شد

147 مورد گرما زدگی زائران در چذابه درمان شد