مطالب مرتبط:
فعالیت 127 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
یکی از وظایف بانوان در سطح اجتماع فعالیت های فرهنگی و مذهبی است
برگزاری رویداد های بزرگ ورزشی محیطی سالم، پویا و پرانرژی در دانشگاه ها فراهم می کند
جلسه اساتید دانشگاه ها با سعید جلیلی
23000 دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد + اینفوگرافیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 09:302024-08-05دانش

دانشگاه علامه در بین 10دانشگاه برتر از نظر فعالیت های فرهنگی


بر اساس ارزیابی سامانه فرنما، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با حمایت، برگزاری و ثبت هزار و 565 برنامه در سال 1402، در بین 10 دانشگاه فعال و برتر کشور قرار گرفت.

- بر اساس ارزیابی سامانه فرنما، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با حمایت، برگزاری و ثبت هزار و 565 برنامه در سال 1402، در بین 10 دانشگاه فعال و برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، بر اساس ارزیابی سامانه جامع فعالیت های فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فرهنگی (فرنما)، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با حمایت، برگزاری و ثبت هزار و 565 برنامه در سال 1402، موفق به کسب رتبه هشتم در بین 134 دانشگاه کشور شد.

گزارش عملکرد فرهنگی دانشگاه ها (نخستین ویرایش فرنامه دانشگاهی) بر اساس ثبت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به پایش وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها می پردازد که در آن اطلاعات مربوط به کنشگران حوزه فرهنگی دانشگاه و جزییات برنامه ها و فعالیت های انجام شده و افزایش کیفی این داده ها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

اطلاعات انجمن های علمی دانشجویی، کانون ها، تشکل ها و گروه های دانشجویی و ثبت مشخصات شورای مرکزی و اعضای آن ها، ثبت برنامه ها و فعالیت های فرهنگی همه بخش ها و حوزه های فرهنگی دانشگاه،


برچسب ها: دانشگاه علامه طباطبایی - دانشگاه - دانشگاه علامه - علامه طباطبایی - فرهنگی - فعالیت های فرهنگی - معاونت فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علامه در بین 10دانشگاه برتر از نظر فعالیت های فرهنگی

دانشگاه علامه در بین 10دانشگاه برتر از نظر فعالیت های فرهنگی