مطالب مرتبط:
اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی برای ایجاد اشتغال فناورانه و توسعه روستایی در استان اردبیل
اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی برای ایجاد اشتغال فناورانه در روستاهای استان اردبیل
جهاد دانشگاهی 56 هزار اشتغال شناسنامه دار ایجاد کرد
ارائه تخفیف 25 درصدی خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی
جهاد دانشگاهی منشا تحولات علمی بسیار بوده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 13:502024-07-24اقتصادي

اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی برای ایجاد اشتغال فناورانه در روستاها


، مسعود ابراهیمی در نشست شورای فناوری مرکز رشد فرآوری گیاهان دارویی استان اردبیل اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در چند سال گذشته توانست 56 هزار اشتغال پایدار شناسنامه دار در کشور ایجاد کند و در همین راستا آمادگی وجود دارد تا ویژند (برند) علمی اصلاح شده به استان اردبیل عرضه و به تعداد قابل ملاحظه ای اشتغال پایدار تضمین شده ایجاد شود.

وی به اجرای توسعه روستایی مبنی بر اقلیم، فرهنگ و ظرفیت هر روستا از سوی سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: این طرح به صورت آزمایشی در اصفهان در حال اجرا است و در صورت صلاحدید مسئولان استان اردبیل آمادگی برای اجرای آن در چند روستای این استان وجود دارد.

رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی همچنین با اشاره به ضرورت درآمدزایی در شرکت های فناور و دانش بنیان تصریح کرد: باید نگاه درآمدی به حوزه فناوری داشته باشیم و مانند پارک علم و فناوری یا مرکزهای علمی دیگر جهاد دانشگاهی که از بودجه دولتی برخوردار نیستند، برای آموزش کسب و کار به فناوران باید همانند یک بنگاه اقتصادی عمل کنیم.

ابراهیمی تاکید کرد: این آمادگی وجود دارد که هرجا خلاء احساس شود، به عنوان جهاد دانشگاهی وارد عمل شویم و نسبت به حل مشکل ها اقدام کنیم.


برچسب ها: جهاد دانشگاهی - سازمان تجاری سازی فناوری - استان اردبیل - تجاری سازی فناوری - اقتصاد دانش بنیان - دانش بنیان - دانش
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی برای ایجاد اشتغال فناورانه در روستاها

اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی برای ایجاد اشتغال فناورانه در روستاها