مطالب مرتبط:
امام جمعه اهواز: متهم اصلی در تمام جنایت ها آمریکا و اسراییل است
آمریکا و اسراییل متهم اصلی در تمام جنایت ها
آمریکا شریک جرم جنایت اسراییل است
آمریکا، شریک جرم جنایت اسراییل
تحولات آتی به ضرر دشمن صهیونیست خواهد بود / جنایات اخیر اسراییل به سفر نتانیاهو به آمریکا مرتبط است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 15:452024-08-02سياسي

متهم اصلی تمام جنایت ها، اول آمریکا و بعد اسراییل است


هر زمان رهبر معظم انقلاب مصلحت بدانند ما امت اسلامی آماده برای دفاع از قدس شریف خواهیم بود و در کنار امت حزب الله و مقاومت برای نابودی اسراییل اعلام آمادگی می کنیم.

- ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز گفت: هر زمان رهبر معظم انقلاب مصلحت بدانند ما امت اسلامی آماده برای دفاع از قدس شریف خواهیم بود و در کنار امت حزب الله و مقاومت برای نابودی اسراییل اعلام آمادگی می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز امروز 12 مرداد در خطبه های نماز جمعه اهواز ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: باید به چالش هایی که امروز متوجه خانواده است، توجه حوزه، دانشگاه، مسئولان فرهنگی، پدران و مادران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به آمار بزهکاری در جامعه، اظهار کرد: لازمه کنترل بزهکاری توجه به خانواده به عنوان سنگ بنای جامعه است.

در مباحث تربیتی، چهار ستون اصلی نقش ایفا می کنند که شامل آگاه بخشی به فرزند از دوران کودکی، احترام به کودک، ابراز محبت به او، اعتماد به او و سپردن مسئولیت به او هستند.

موسوی فرد با اشاره به آسیب اعتیاد که زمینه ساز جرائم دیگر است، افزود: برای مهار اعتیاد در سه سطح باید کار کرد؛ اول پیشگیری، بعد درمان و در مرحله سوم تثبیت است.


برچسب ها: رهبر معظم انقلاب - امام جمعه اهواز - نابودی اسراییل - امت حزب الله - اسراییل - حجت الاسلام والمسلمین - امت اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

متهم اصلی تمام جنایت ها، اول آمریکا و بعد اسراییل است

متهم اصلی تمام جنایت ها، اول آمریکا و بعد اسراییل است