مطالب مرتبط:
با ناامنی اقتصادی در مازندران برخورد می شود
فوت و مصدومیت 4 نفر در پی برخورد یک دستگاه تریلر با 11 خودرو در خیابان استخر
خودرو های دپو شده در منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم طی یک ماه آینده به مردم واگذار می شود
مرور مهم ترین آمار اقتصادی منتشره در هفته اخیر توسط گروه توسعه مالی مهر آیندگان
ابراز پشیمانی برخی وزرای پیشنهادی پزشکیان | نتیجه استعلام امنیتی وزرای پیشنهادی پزشکیان اعلام شد | برخی گزینه های پزشکیان که به فهرست نهایی نرسیدند فساد اقتصادی داشتند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 09:252024-08-15اقتصادي

برخورد قاطع دستگاه قضایی با هرگونه مولفه ناامنی اقتصادی در مازندران


رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، تاکید کرد: دستگاه قضایی استان با بهره مندی از ظرفیت بالای خود، - ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، تاکید کرد: دستگاه قضایی استان با بهره مندی از ظرفیت بالای خود، با افتخار در کنار تولیدکنندگان خواهد بود و حمایت های قانونی لازم را در راستای سرمایه گذاری و رفع موانع پیش روی تولید انجام خواهد داد.

عباس پوریانی در بازدید از شهرک صنعتی عباس آباد، افزود: حمایت از تولیدات داخلی و رفع موانع پیش روی تولید به عنوان یکی از موضوعات مهم در سند تحول قضایی مطرح شده و مورد تاکید قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به بازدید انجام شده از شهرک صنعتی عباس آباد، ادامه داد: مشکلاتی در این شهرک وجود دارد و مسئولان ذیربط این مشکلات را مطرح کردند که ان شاءالله این موارد در قالب مصوبه، مورد پیگیری قرار گرفته و از همه ظرفیت ها برای رفع این مشکلات استفاده خواهد شد.

پوریانی با بیان اینکه احساس ناامنی در سرمایه گذاران باید رفع شود، تصریح کرد: با افرادی که در مسیر تولید، ناامنی اقتصادی ایجاد کنند، برخورد جدی و قاطع می شود که در این راستا مجازات های تکمیلی نیز در کنار مجازات اصل


برچسب ها: رییس کل دادگستری مازندران - دادگستری مازندران - رییس کل دادگستری - مازندران - موانع پیش روی تولید - دستگاه قضایی - تولید
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضایی با هرگونه مولفه ناامنی اقتصادی در مازندران

برخورد قاطع دستگاه قضایی با هرگونه مولفه ناامنی اقتصادی در مازندران