مطالب مرتبط:
کشف 102 دستگاه ماینر غیرمجاز در استان مرکزی
فوتبال استان زیر ذره بین دستگاه قضاء
تصاویر/ نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی
رشد 63 درصدی ارزش صادرات غیرنفتی استان مرکزی
رشد 63 درصدی ارزش صادرات غیرنفتی استان مرکزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 11:052024-08-17اقتصادي

کشف 102 دستگاه ماینر غیرمجاز سال جاری در استان مرکزی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: امسال 102 دستگاه ماینر در استان با همکاری توزیع برق، دستگاه قضایی و پلیس اقتصادی و بازرسان این شرکت کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی دهقانی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم بروز اختلال در تأمین برق مطمئن و پایدار مشترکان، به ویژه در ایام گرم سال و پرباری شبکه، نصب و راه اندازی دستگاه های استخراج غیر مجاز رمز ارز بوده است، گفت: حتی مراکز مجاز استخراج رمز ارز هم در تابستان محدود می شود.

وی با بیان اینکه در فصل تابستان، بازرسی و نظارت توسط نیروهای توزیع برق، تشدید می شود، افزود: با شناسایی و ضبط این تعداد ماینر، بالغ بر 205 کیلووات انرژی مصرف می شد که میزان انرژی مصرف شده معادل 39 میلیارد ریال می باشد.

دهقانی با اشاره به تصمیمات وزارت نیرو و شرکت توانیر برای مقابله با رمز ارزهای غیرمجاز گفت: استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز، باید بهای برق مورد استفاده برای استخراج رمز ارز را با بالاترین قیمت که همان نرخ صادراتی است، پرداخت کنند.

وی با اشاره به کشف 102 دستگاه ماینر غیر مجاز در استان مرکزی، افزود: این هزینه در ماه های گرم دو برابر شده، به علاوه اینکه هزینه های کشف، دستکاری لوازم اندازه گیری و خسارت به شبکه نیز محاسبه و دریافت شده و در صورت تکرار، انشعاب مشترک نیز جمع آوری می شود.


برچسب ها: رمز ارز - دستگاه - دستگاه ماینر - غیرمجاز - استان مرکزی - استخراج - مجاز
آخرین اخبار سرویس:

کشف 102 دستگاه ماینر غیرمجاز سال جاری در استان مرکزی

کشف 102 دستگاه ماینر غیرمجاز سال جاری در استان مرکزی