مطالب مرتبط:
سرمایه گذاری 900 میلیارد ریالی در طرح فانوس دریایی بوشهر
ضرورت اجرای فعالیت های آبخیزداری در سراوان
دادگاه صلح در همه شهرستان های بوشهر راه اندازی می شود
کشف دو صورتک 2 هزار ساله طلا در بوشهر
کشف دو صورتک شگفت انگیز 2 هزار ساله طلا در بوشهر+ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 08:302024-08-14اقتصادي

طرح های آبخیزداری در بوشهر توسعه می یابد/ذخیره آب وجلوگیری از سیل


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: طرح های آبخیزداری با هدف ذخیره آب و جلوگیری از سیل در استان بوشهر توسعه می یابد.

- بوشهر- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: طرح های آبخیزداری با هدف ذخیره آب و جلوگیری از سیل در استان بوشهر توسعه می یابد.

عبدالحسین گرشاسبی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای توسعه طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح های متعددی را در دست اجرا داریم که می توان به توسعه کاشت درخت، اجرای طرح های آبخیزداری و طرح های مرتع داری اشاره کرد.

وی با اشاره به نقش آفرینی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حوزه آبخیزداری استان بوشهر بیان کرد: 2 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار از این طریق اختصاص یافته که هزار میلیارد ریال آن اخیراً توزیع شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به افتتاح 14 پروژه جنگل کاری و آبخیزداری در هفته دولت امسال اضافه کرد: این طرح ها شامل 9 پروژه جنگل کاری و پنج پروژه بند سنگ ملاتی در حوزه آبخیزداری با اعتبار 334 میلیارد ریال افتتاح یا آغاز می شود.

وی با اشاره به اجرای 868 سازه آبخیزداری در استان بوشهر بیان کرد: حجم مخزن این سازه ها 35 میلیون متر مکعب و حجم استحصال 135 میلیون متر مکعب در سال است.


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - آبخیزداری - طرح های آبخیزداری - استان بوشهر - مدیرکل منابع طبیعی - داری - منابع طبیعی
آخرین اخبار سرویس:

طرح های آبخیزداری در بوشهر توسعه می یابد/ذخیره آب وجلوگیری از سیل

طرح های آبخیزداری در بوشهر توسعه می یابد/ذخیره آب وجلوگیری از سیل