مطالب مرتبط:
نیویورک تایمز: به رغم نفوذ اوکراین به کورسک، روسیه در دونتسک پیش می رود
تاکنون 27 هزار و 800 نفر آموزش های عمومی امر به معروف دیده اند
سی بی اس: حفظ تصرفات کی یف در خاک روسیه بهای گزافی برای نظامیان اوکراینی در پی دارد
رایزنی ژنرال اوکراینی با همتای آمریکایی درباره جنگ با روسیه
سقوط اولین شهر روسیه به دست اوکراین / فرار 200 هزار شهروند روس / ادامه پیشروی اوکراین در استان مرزی کورسک روسیه / اشغال 1100 کیلومتر مربع و 82 روستای روسیه / اوکراین : در خاک روسیه منطقه حائل ایجاد می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 08:002024-08-17بين الملل

تایمز: سربازان اوکراینی آموزش دیده در انگلیس به کورسک روسیه اعزام شدند


رسانه انگلیسی نوشت سربازان اوکراینی درگیر در حمله به منطقه «کورسک» روسیه، درست چند هفته پیش از این نفوذ، توسط متخصصان نظامی انگلیس آموزش دیده بودند.

- رسانه انگلیسی نوشت سربازان اوکراینی درگیر در حمله به منطقه کورسک روسیه، درست چند هفته پیش از این نفوذ، توسط متخصصان نظامی انگلیس آموزش دیده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه شنبه گذشته بود که نیروهای اوکراینی بزرگترین حمله خود را به قلمرو روسیه از زمان آغاز درگیری ها در فوریه 2022 انجام دادند.

این حمله به منطقه کورسک روسیه البته توسط نیروهای ارتش روسیه متوقف شد اما هنوز هم سربازان اوکراینی یک سری از شهرک ها در منطقه در اختیار خود دارند.

روزنامه تایمز می نویسد کی یف از بعضی از نیروهای سرسخت اوکراینی استفاده کرد که از سایر بخش های خط مقدم در جریان حمله به کورسک به خدمت گرفته شده بودند.

یکی از اعضای ارتش اوکراین که درپی درگیری با نیروهای روس در شهر مرزی سودژا زخمی شده و در بیمارستان بستری بود گفت واحدی که او در بین آن بود و به نظامیان گفته شد امروز برای حمله به روسیه باید آماده باشند ، از شهر وولچانسک در منطقه خارکیف دفاع می کردند.

حمله به کورسک روسیه ویژگی مهاجمان به کورسک بر اساس نوشته روزنامه انگلیسی تایمز، اعضای این واحد در نبردهای شهری مهارت دارند و در یک سری از خون بارترین در


برچسب ها: اوکراین - روسیه - انگلیس - سربازان - کورسک - رسانه انگلیسی - منطقه
آخرین اخبار سرویس:

تایمز: سربازان اوکراینی آموزش دیده در انگلیس به کورسک روسیه اعزام شدند

تایمز: سربازان اوکراینی آموزش دیده در انگلیس به کورسک روسیه اعزام شدند