مطالب مرتبط:
اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کشور انتخاب شدند
اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کشور انتخاب شدند
باقری، مدیرکل سیاسی وزارت کشور دوران اصلاحات: رویکرد وفاق ملی در انتخاب اعضای کابینه کاملاً ملموس است/ امروز وقت اعتماد به رییس جمهور است/ وزیر کشور باید با نگاه نرم افزاری مساله امنیت در کشور را درک کند
چاپ و انتشار نوبت اول مناقصات عمومی شرکت آلومینای ایران در روزنامه های
پرسپولیس مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده برگزار می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 11:002024-08-18سياسي

اعضای مجمع عمومی شرکت متروی تهران انتخاب شدند


اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه معرفی اعضای پیشنهادی در مجمع عمومی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه مترو، سه نفر را به عنوان اعضای این مجمع انتخاب کردند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه معرفی اعضای پیشنهادی در مجمع عمومی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه مترو، سه نفر را به عنوان اعضای این مجمع انتخاب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بررسی لایحه معرفی اعضای پیشنهادی در مجمع عمومی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه مترو را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا با بیان اینکه شهردار تهران، سه نفر کارشناس متخصص و معاون حمل و نقل و ترافیک اعضای این مجمع هستند، گفت: نماینده وزارت کشور جایگزین معاون حمل و نقل و ترافیک در مجمع شرکت مترو شده و بر همین اساس شهردار، سه نفر کارشناس متخصص معرفی کرده که باید بر اساس مصوبات قانونی به تصویب شورا برسد.

وی افزود: شهردار تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک و محمد منتظری یکی از مدیران پیشکسوت مترو و اسداله حاجی زمانی معاون سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان سه نفر کارشناس متخصص پیشنهاد شده اند.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - تهران - معاون حمل و نقل و ترافیک - مجمع عمومی - شهر تهران
آخرین اخبار سرویس:

اعضای مجمع عمومی شرکت متروی تهران انتخاب شدند

اعضای مجمع عمومی شرکت متروی تهران انتخاب شدند