مطالب مرتبط:
فیلم| مردم شهری ری با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کردند
تاکید مسئولان مهاباد با محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه
تاکید مسئولان مهاباد به محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه
مردم ایلام ترور اسماعیل هنیه را محکوم کردند
کوبا ترور «اسماعیل هنیه» را محکوم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 10:552024-08-01سياسي

رجبی دوانی ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد


رییس بنیاد ایران شناسی با صدور پیامی ترور ناجوانمردانه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس را در حریم جمهوری اسلامی ایران محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حسین رجبی دوانی، رییس بنیاد ایران شناسی با صدور پیامی ترور ناجوانمردانه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس را در حریم جمهوری اسلامی ایران محکوم کرد.

مشروح متن این پیام را در ادامه می خوانید: باند تروریست جنایتکار و خون آشام صهیونیست غاصب فلسطین، در اقدامی وحشیانه میهمان ما، برادر عزیز اسماعیل هنیه رهبر شجاع و مجاهد برجسته فلسطینی را در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسانید.

این قاتلان شیطان صفت با این اقدام که به پشتوانه حمایت های آشکار و پنهان رژیم تروریست آمریکا، قاتل سردار سرافراز جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و حکام کشورهای رو سیاه در استعمار و تجاوز و جنایت همچون انگلیس و فرانسه و آلمان، نشان دادند برای جلوگیری از زوال و نابودی زودرس خویش، برخلاف تمام موازین و قوانین بین المللی بی پروا دامنه جنایات خود را به حریم دیگر کشورها گسترش داده اند.

در ادامه پیام رییس بنیاد ایران شناسی تاکید شده است که صهیونیست های دیو سیرت پس از حمله به یمن مظلوم و مقاوم و تجاوز به حریم لبنان و به شهادت رساندن فواد شکر، فرمانده قهرمان حزب الله، این بار گستاخی را به آنجا رساند که درحری


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - رییس بنیاد ایران شناسی - جمهوری اسلامی - بنیاد ایران شناسی - رییس دفتر سیاسی - ایران - اسماعیل هنیه
آخرین اخبار سرویس:

رجبی دوانی ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد

رجبی دوانی ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد