مطالب مرتبط:
رای اعتماد کمیسیون فرهنگی مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت ارشاد
تنها وزیر زن پزشکیان از کمیسیون عمران رای اعتماد گرفت
(عکس) واکنش تند حمید صفت به دستورالعمل معاون وزیر ارشاد برای مجوز گرفتن رپرها
رای مثبت کمیسیون فرهنگی به 2 وزیر پیشنهادی
نماینده مجلس: با توجه به برنامه میدری، به او رای اعتماد خواهم داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 20:202024-08-15سياسي

حل مشکلات اهالی رسانه در فرآیند رای اعتماد به وزیر ارشاد توجه شود


خانه مطبوعات استان قم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری مشکلات اهالی رسانه از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرآیند رای اعتماد نامه نوشت.

- قم- خانه مطبوعات استان قم به نمایندگان مجلس شورای اسلامیدر خصوص پیگیری مشکلات اهالی رسانه از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرآیند رای اعتماد نامه نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خانه مطبوعات استان قم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری مشکلات خبرنگاران و اهالی رسانه از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرآیند رای اعتماد نامه نوشت که متن آن به شرح زیر است.

محضر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم همانگونه که مستحضرید، بر طبق اصل 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رییس جمهور موظف است وزیران پیشنهادی کابینه اش را برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کند تا نمایندگان خانه ملت پس از بررسی عملکرد و برنامه های وزرای پیشنهادی به آنان رای اعتماد دهند.

در روزهای گذشته به همت خانه مطبوعات قم و به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار، نشست هم اندیشی مجمع نمایندگان استان با مدیران و نمایندگان رسانه ها به منظور طرح مشکلات خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار گردید که سه نماینده محترم قم در مجلس شورای اسلامی بر موضوع پیگیری مطالبات و دغدغه


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد - خانه مطبوعات استان قم - شورای اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - اسلامی - رای اعتماد
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات اهالی رسانه در فرآیند رای اعتماد به وزیر ارشاد توجه شود

حل مشکلات اهالی رسانه در فرآیند رای اعتماد به وزیر ارشاد توجه شود