مطالب مرتبط:
تصاویر| سومین روز نمایشگاه جامع مدیریت شهری
راهکار مدیریت شهری صدرا برای مقابله با مشکل کمبود آب
نقشه راهبردی مدیریت جامع شهری در مازندران تهیه شد
سفره جهانی حضرت رقیه (س) در رشت
سفره نذری حضرت رقیه سلام الله علیها در رشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 14:302024-08-10سياسي

«میثاق» مدیریت شهری رشت با نخبگان


رییس بنیاد نخبگان گیلان با بیان اینکه رسانه می تواند در شناخت جامعه از نخبگان کمک رسان باشد و به معرفی استعدادهای برتر بپردازد، گفت: ویژه برنامه هایی را برای روز اول مهر «روز نخبگان» در نظر داریم که نامگذاری یکی از پل های طرح میثاق رشت به نام «پل نخبگان» .

- ایسنا/گیلان رییس بنیاد نخبگان گیلان با بیان اینکه رسانه می تواند در شناخت جامعه از نخبگان کمک رسان باشد و به معرفی استعدادهای برتر بپردازد، گفت: ویژه برنامه هایی را برای روز اول مهر روز نخبگان در نظر داریم که نامگذاری یکی از پل های طرح میثاق رشت به نام پل نخبگان به عنوان یکی از این وژه برنامه ها پیشنهاد شده است.

فرهاد شیرینی امروز، 20 مردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در پویایی جامعه، گفت: اگر انتظار داریم جامعه ای فعال، پیشرو و موفق داشته باشیم و کارها با سهولت و سرعت انجام شود و اجزای جامعه از هم شناخت داشته باشند، نیاز به استفاده از گردش اطلاعات در جامعه داریم که رسانه ابزار مهمی در این مسیر است.

وی همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران را از ارکان مهم ارتقاء سطح آگاهی، دانش، فرهنگ عمومی و درک متقابل دانست و افزود: با همراهی رسانه ها زندگی توأم با موفقیت برای دستیابی به اهداف والای کشور محقق شود.


برچسب ها: نخبگان - برنامه ها - جامعه - بنیاد نخبگان - ویژه برنامه - برنامه - یکی از
آخرین اخبار سرویس:

«میثاق» مدیریت شهری رشت با نخبگان

«میثاق» مدیریت شهری رشت با نخبگان