مطالب مرتبط:
فردا، حضور رییس جمهور در مجلس برای دفاع از کابینه پیشنهادی خود
رییس جمهور فردا برای دفاع از کابینه به مجلس می رود+جزییات اولین بررسی جلسه رای اعتماد
مجلس با دقت و بدون تعصب کابینه را بررسی کند
اختصاصی/ نگاه کارشناسانه و سختگیرانه مجلس به وزرای پیشنهادی، کمک به رییس جمهور است
معاون پارلمانی رییس جمهور: انتظار داریم نمایندگان مجلس به همه کابینه رای اعتماد دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 14:452024-08-16سياسي

مجلس کابینه پیشنهادی رییس جمهور را به دقت بررسی کند


کرمان_ امام جمعه موقت کرمان از مجلس خواست با توجه به شرایط فعلی کشور و مهم بودن اقتصاد و معیشت مردم کابینه پیشنهادی رییس جمهور را به دقت بررسی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی عرب پور، در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان که در محل مصلای امام علی (ع) این شهر برپا شد با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و اهمیت معیشت مردم گفت: رییس جمهور کابینه خود را به مجلس معرفی کرده است که در بین وزرای پیشنهادی افراد باسابقه ای هم هستند که امید است نمایندگان با دقت، جدیت و به دور از هرگونه تعصب کابینه را انتخاب کنند تا دولت جدید کار خود را انجام دهد.

وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور افزود: در دوران دفاع مقدس، عزیزانی که در جبهه ها بودند عده ای شهید و جانباز شدند و عده ای هم به اسارت درآمدند که طول این اسارت برای افراد متفاوت بود.

وی به راهپیمایی عظیم اربعین اشاره کرد و افزود: پیاده روی اربعین، نشان دهنده سبک زندگی پیش بینی شده برای زمان ظهور امام زمان (عج) است.

عرب پور، با اشاره به روز جهانی مسجد در تاریخ 31 مردادماه گفت: این روز فرصتی است که در رابطه با جایگاه مسجد اقداماتی انجام شود اما وضعیت مساجد استان، مسجد تراز اسلامی نیست و همه مسئولان در این راستا دست در دست هم دهند.


برچسب ها: کابینه پیشنهادی - رییس جمهور - سالروز ورود آزادگان به کشور - کابینه - پیشنهادی - معیشت مردم - سالروز ورود آزادگان
آخرین اخبار سرویس:

مجلس کابینه پیشنهادی رییس جمهور را به دقت بررسی کند

مجلس کابینه پیشنهادی رییس جمهور را به دقت بررسی کند