مطالب مرتبط:
پهلودهی کشتی حامل 60 هزار تن کنجاله سویا در بندر شهید رجایی
کشتی حامل 60 هزار تن کنجاله سویا در بندرشهید رجایی پهلو گرفت
تخلیه 185 هزار تن انواع کالای اساسی در بندر شهید رجایی
آغاز تخلیه 60 هزار تن کنجاله سویا در بندرشهیدرجایی
برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در البرز معرفی شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 13:252024-08-13سياسي

پهلودهی کشتی حامل 60 هزار تُن کنجاله سویا در بندر شهید رجایی


معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلودهی یک فروند کشتی حامل 60 هزار تُن کنجاله سویا و شروع تخلیه آن توسط دو دستگاه مکنده در بندر شهید رجایی خبرداد.

- معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد؛ پهلودهی کشتی حامل 60 هزار تُن کنجاله سویا در بندر شهید رجایی بندرعباس-معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلودهی یک فروند کشتی حامل 60 هزار تُن کنجاله سویا و شروع تخلیه آن توسط دو دستگاه مکنده در بندر شهید رجایی خبرداد.

به گزارش، روح الله شاعلیا با اشاره به پهلو دهی کشتی حامل 60 هزار تُن کنجاله سویا در بندر شهید رجایی اعلام کرد: کار تخلیه این کشتی تا 12 روز آینده به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه کشتی یاد شده توسط بخش خصوصی وارد بندر شهید رجایی شده است، افزود: در چهارماهه نخست سال جاری در مجموع پنج فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری ایران پهلو دهی شده است.

معاون اقتصادی بنادر هرمزگان کشتی؛ از ابتدای سال جاری تا کنون دو فروند کشتی در مجموع حامل 138 هزار تن گندم در بندر شهید رجایی پهلو دهی شده است.

شاعلیا گفت: از پنج فروند کشتی پهلو دهی شده در این مجتمع بندری یک فروند روغن، یک فروند کنجاله سویا و یک فروند کشتی حامل خمی


برچسب ها: بندر شهید رجایی - بنادر و دریانوردی هرمزگان - شهید رجایی - کنجاله سویا - بنادر و دریانوردی - بندر - معاون امور
آخرین اخبار سرویس:

پهلودهی کشتی حامل 60 هزار تُن کنجاله سویا در بندر شهید رجایی

پهلودهی کشتی حامل 60 هزار تُن کنجاله سویا در بندر شهید رجایی