مطالب مرتبط:
هوای چهارمحال و بختیاری قابل قبول
آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
مهم ترین برنامه های فرهنگی در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری
سه واحد تولیدی راکد در چهارمحال و بختیاری احیا شد
خبر های ورزشی 12 مرداد چهارمحال و بختیاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 14:202024-08-02اقتصادي

پرداخت مطالبات گندمگاران چهارمحال و بختیاری


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گفت: 26 درصد از بهای گندم تحویلی هر کشاورز که تا 16 تیرماه امسال گندم خود را تحویل مراکز خرید داده بود، پرداخت شد.

یزدان یگانگی گفت: این مبلغ برابر 120 میلیارد ریال است که به عنوان بخشی از بهای گندم به صورت علی الحساب برای گندمکاران واریز شده است.

وی با اشاره به آغاز روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان، افزود: با پیگیری و هماهنگی مسئولان ارشد استانی، باقی مانده مطالبات گندمکاران در سریع ترین زمان ممکن به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز می شود.

یگانگی در خصوص پرداخت وجه گندم به کشاورزان گفت: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه، به بانک کشاورزی ارسال و بعد از سپری شدن مراحل اداری از سوی دولت به حساب گندمکاران واریز خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت 20 مرکز در چهارمحال و بختیاری برای تحویل گندم از کشاورزان یادآور شد: کشاورزان می توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، برای تحویل گندم خود به مراکز مشخص شده مراجعه کنند.

یگانگی گفت: در سال زراعی جاری 60 هزار هکتار (40 هزار هکتار گندم دیم و 20 هزار هکتار گندم آبی) از زمین های کشاورزی چهارمحال و بختیاری به زیر کشت گندم رفته است و پیش بینی می شود 120 هزار تن محص


برچسب ها: گندم - پرداخت - چهارمحال و بختیاری - کشاورز - پرداخت مطالبات - گندمکاران - کشاورزان
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات گندمگاران چهارمحال و بختیاری

پرداخت مطالبات گندمگاران چهارمحال و بختیاری