مطالب مرتبط:
خاصیت آبغوره چیست؟
سید حسن نصرالله: هدف دشمن از اتهام دروغ مجدل الشمس تبرئه کردن کشتار خود است
9 خاصیت علمی زیره که از آن بی خبر هستید!
سیدحسن نصرالله: هدف دشمن در حادثه شب سه شنبه ترور فرمانده بزرگ ما، سیدمحسن بود
9 خاصیت علمی زیره که از آن بی خبر هستید!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 10:352024-08-03سياسي

اگر مزاحم و دشمن نداریم، بی خاصیت هستیم


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: ما اغلب هنگامی سراغ فعالیت فرهنگی سیاسی می رویم که آینده  خودمان تضمین و مشکلاتمان مرتفع باشد در صورتی که اگر در این مسیر مزاحم کسی نیستیم، - خاصیت نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در آیین اختتامیه نخستین کاروان شرکت کننده در طرح حامیم، خطاب به جوانان فعال فرهنگی و سیاسی گفت: بدون شناخت گذشته نمی توان آینده را ساخت بنابراین پیش از هر اقدامی ابتدا تأمل داشته باشید که وارث چه کسانی هستید؟ فعالان دانشگاهی نسل قبل از شما، یا در جبهه ترکش می خورند یا پشت جبهه، چاقو، یا ناسزا می شنیدند و یا در کردستان و سیستان به دست کومله ذبح می شدند.

ارتباط با اهل بیت برای رشد است نه حاجت گرفتن وی در ادامه ضمن انتقاد از برخی اشتباهات رایج در فهم دین و شناخت اهل بیت (ع) و ارتباط با ایشان اظهار کرد: مطابق معمول، عادت کرده ایم تا نام ائمه می آید، حاجات جلوی چشممان بیاید در صورتی که حقیقت این است که بزرگترین حاجت انسان، رشد و تعالی است و نباید صرفاً برای حاجات سراغ دین و اهل بیت (ع) رفت.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دیدگاه اهل بیت (ع) نسبت به دنیا و زندگی، متفاوت از دیدگاه و تصورات رایج ما است، یادآور شد: در آموزه های دینی و مکتب اهل بیت (ع)، اصولاً دنیا محل ر


برچسب ها: شورای عالی انقلاب - فرهنگی - شورای عالی - اهل بیت - اشتباهات رایج - فعالیت فرهنگی - فعال
آخرین اخبار سرویس:

اگر مزاحم و دشمن نداریم، بی خاصیت هستیم

اگر مزاحم و دشمن نداریم، بی خاصیت هستیم