مطالب مرتبط:
بازداشت سارق و ضارب کارگر مهدیشهری
ضارب آرزو بدری بازداشت شد
ضارب آرزو بدری بازداشت شد
صدور قرار بازداشت موقت برای ضارب آرزو بدری | ماجرا چه بود؟
بازداشت سارق اماکن دولتی در شاهرود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 11:202024-08-18حوادث

سارق و ضارب کارگر مهدیشهری بازداشت شد


رییس پلیس آگاهی استان سمنان از بازداشت سارق به عنف کارگر کارخانه ای که هنگام رفتن به محل کار توسط راننده و سرنشین یک دستگاه پراید از او سرقت شده بود، - ایسنا/سمنان رییس پلیس آگاهی استان سمنان از بازداشت سارق به عنف کارگر کارخانه ای که هنگام رفتن به محل کار توسط راننده و سرنشین یک دستگاه پراید از او سرقت شده بود، خبر داد.

سرهنگ محمود گیلانی امروز (28 مرداد ماه) اظهار کرد: درپی اعلام یک فقره سرقت به عنف در شهرستان مهدیشهر که شاکی مصدوم و به بیمارستان سمنان اعزام شده بود، کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: شاکی گفت که هنگام رفتن به کارخانه در طول مسیر یک دستگاه پراید با دو سرنشین به بهانه رساندنش به محل کار، او را سوار ماشین کردند و بعد از طی مسافتی، از خودرو پیاده شدند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند و مبلغی پول همراه گوشی تلفن همراهش را به سرقت بردند.

گیلانی به بررسی های فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی در این زمینه اشاره و بیان کرد: ماموران توانستند راننده را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

رییس پلیس آگاهی استان از اعتراف متهم به این سرقت به عنف خبر داد و افزود: سارق علت و انگیزه خود از انجام سرقت را اختلاف های شخصی عنوان کرد و با تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.


برچسب ها: رییس پلیس آگاهی استان سمنان - پلیس آگاهی - یک دستگاه - استان سمنان - کارخانه - بازداشت - سمنان
آخرین اخبار سرویس:

سارق و ضارب کارگر مهدیشهری بازداشت شد

سارق و ضارب کارگر مهدیشهری بازداشت شد