مطالب مرتبط:
فرمانده کل ارتش از منطقه پدافند هوایی شمال بازدید کرد
فرمانده کل ارتش از منطقه پدافند هوایی شمال بازدید کرد
بازدید فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از پدافند هوایی شمال کشور
بازدید فرمانده کل ارتش ازمنطقه پدافند هوایی شمال
بازدید فرمانده کل ارتش از منطقه پدافند هوایی شمال کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 15:102024-08-06سياسي

الحاق تجهیزات جدید به نیروی پدافند هوایی ارتش


جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تجهیزات بسیار زیادی آماده پیوستن به سازمان رزم نیروی پدافند هوایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به مأموریت های این نیرو اظهار داشت: مأموریت نیروی پدافند هوایی ارتش با حوزه های کشف و شناسایی اهداف هوایی آغاز می شود؛ سپس این اهداف طبقه بندی و دسته بندی می شوند و به نوعی در حوزه تجزیه و تجلیل، پردازش و حوزه فرماندهی و کنترل کارها ادامه می یابد و در صورت لزوم اگر نیاز به اقدام تاکتیکی، مقابله و برخورد قاطع باشد به مرحله رهگیری، درگیری و انهدام می رود.

امیر الهامی با بیان اینکه این چهار گام در مأموریت و فرآیند عملیاتی پدافند هوایی در همه جا یکسان است، ادامه داد: طبیعتاً تمام تمرکز خود را برای به روز رسانی تجهیزات در این چهار حوزه قرار می دهیم.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: امروزه لحظه به لحظه برای تجهیزات راداری فعال و تجهیزاتی که در فرکانس های مختلف سیگنال منتشر می کنند و به صورت مستمر در حال به روز رسانی هستند در فعالیت هستیم و برای کشف رادارگریزها و ریزپرنده ها با سرعت های متفاوت در ماورای افق، بردهای طولانی و طیف های مختلف تلاش می کنیم.


برچسب ها: نیروی پدافند هوایی ارتش - نیروی پدافند هوایی - پدافند هوایی - پدافند هوایی ارتش - نیروی پدافند - پدافند - هوایی
آخرین اخبار سرویس:

الحاق تجهیزات جدید به نیروی پدافند هوایی ارتش

الحاق تجهیزات جدید به نیروی پدافند هوایی ارتش