مطالب مرتبط:
تداوم توسعه پیوسته انرژی های تجدیدپذیر با رشد 9 درصدی تولید در تیرماه
تاجرنیا: مسیر توسعه کشور از تشکیلات و تحزب می گذرد
نقش شهرداری ها در توسعه اکوسیستم نوآوری منطقه ای و شهری
نقش شهرداری ها در توسعه اکوسیستم نوآوری منطقه ای و شهری
موانع پیشرفت اقتصادی 108 کشور در حال توسعه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 09:402024-08-03سياسي

نقش انرژی در توسعه پایدار کشور انکارناپذیر نیست


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ضرورت توجه به موضوع انرژی در وضعیت فعلی کشور را یادآور شد و افزود: انرژی از جمله محورهایی است که نقش موثر و مستقیمی در توسعه پایدار کشورها دارد و می تواند امنیت ملی و پایداری نظام های حکومتی را با چالش روبرو کند.

- ایسنا/یزد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ضرورت توجه به موضوع انرژی در وضعیت فعلی کشور را یادآور شد و افزود: انرژی از جمله محورهایی است که نقش موثر و مستقیمی در توسعه پایدار کشورها دارد و می تواند امنیت ملی و پایداری نظام های حکومتی را با چالش روبرو کند.

مجتبی فرهمند با بیان اینکه انرژی نقش زیربنایی درحیات اقتصاد صنعتی دارد، اظهار کرد: توجه به موضوع انرژی که نقش انکار ناپذیری در توسعه پایدار کشورها و از جمله کشور عزیزمان ایران دارد، می تواند چالش های پیش رو را با خسارات کمتری همراه کند.

رییس کمیسیون انرژی، استاندارد، مصالح و محیط زیست شورای مرکزی با اشاره به بحران انرژی و ارتباط آن با صنعت ساخت و ساز، ادامه داد: صنعت ساختمان یکی از برزرگترین صنایع هر کشور از جمله ایران است و بیش از 50 درصد انرژی مصرف شده در کل جهان مربوط به بخش ساختمان است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با بیان اینکه تقریباً 40 درصد انرژی کشور در ساختمان ها و از پوسته خارجی آن اتلاف می


برچسب ها: سازمان نظام مهندسی ساختمان - توسعه پایدار - رییس سازمان نظام مهندسی - انرژی - نظام مهندسی ساختمان - پایدار - سازمان نظام مهندسی
آخرین اخبار سرویس:

نقش انرژی در توسعه پایدار کشور انکارناپذیر نیست

نقش انرژی در توسعه پایدار کشور انکارناپذیر نیست