مطالب مرتبط:
دیپلمات ارشد انگلیسی در حمایت از مردم غزه استعفا کرد
حسابدار ارشد
سرپرست ارشد بازاریابی و جذب ناوگان
کارشناس ارشد سیستم ها و روش ها
کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ - خانم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 16:502024-08-17بين الملل

استعفای دیپلمات ارشد انگلیسی در حمایت از مردم غزه


«مارک اسمیت» مدیر برنامه های وزارت امور خارجه انگلیس در امور آفریقا طی نامه ای با عنوان «هم دستی در جنایات جنگی» کشورش از سمت خود استعفا کرد.

- مارک اسمیت مدیر برنامه های وزارت امور خارجه انگلیس در امور آفریقا طی نامه ای با عنوان هم دستی در جنایات جنگی کشورش از سمت خود استعفا کرد.

یک دیپلمات ارشد وزارت امور خارجه انگلیس با گفتن این که دولت این کشور در نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه هم دست است، از سمت خود کناره گیری کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارک اسمیت مدیر برنامه های وزارت امور خارجه انگلیس در امور آفریقا طی نامه ای با عنوان هم دستی در جنایات جنگی کشورش از سمت خود استعفا کرد.

  پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در این باره گزارش داد که اسمیت در نامه خود آورده است: من دیگر پس از دانستن این که این وزارتخانه ممکن است در جنایات جنگی دست داشته باشد، نمی توانم به وظایفم عمل کنم.

  او افزود: ما هر روز شاهد نمونه های آشکار و بی چون وچرای جنایات جنگی و نقض قوانین بین المللی حقوق بشر در غزه از سوی اسراییل هستیم.

  او در ادامه با اشاره به این که چگونه اعضای ارشد کابینه رژیم صهیونیستی و مقامات نظامی آن، آشکارا، مقاصد خود برای نسل کشی را بیان کرده اند، در این نامه آورده است: سربازان اسراییلی عمدا اموال غیرنظامیان را می سوزانند، ویران و غارت می ک


برچسب ها: وزارت امور خارجه - جنایات جنگی - امور خارجه - انگلیس - نامه - وزارت - استعفا
آخرین اخبار سرویس:

استعفای دیپلمات ارشد انگلیسی در حمایت از مردم غزه

استعفای دیپلمات ارشد انگلیسی در حمایت از مردم غزه