مطالب مرتبط:
استقبال ایران از توافق حاصله در یمن
اعلام حمایت ایران از طرح نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در مورد توافق یمن
استقبال عراق و امارات از توافق یمنی ها
اقتصاد ایران به یک توافق جدید با غرب نیاز دارد
اقتصاد ایران به یک توافق جدید با غرب نیاز دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 14:202024-07-25بين الملل

استقبال ایران از توافق حاصله در مورد یمن


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از بیانیه «گروندبرگ » نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن در خصوص توافق حاصله در یمن جهت از سرگیری پروازها از فرودگاه صنعا و حل مشکلات پولی و بانکی در سراسر این کشور استقبال کرد .

- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از بیانیه گروندبرگ نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن در خصوص توافق حاصله در یمن جهت از سرگیری پروازها از فرودگاه صنعا و حل مشکلات پولی و بانکی در سراسر این کشور استقبال کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، ناصر کنعانی ظهر پنچ شنبه در یک موضع گیری رسانه ای در این ارتباط تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هر گونه توافقی که کاهش فشارهای اقتصادی و رفع محاصره هوایی، دریایی و زمینی از یمن را به همراه داشته باشد، به نفع مردم یمن دانسته و آن را موجب استقرار و ثبات در این کشور می داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حل بحران های منطقه ای از طریق گفتگو ، ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر شاهد امضای توافق صلح پایدار در یمن باشیم.

انتهای پیام


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - جمهوری اسلامی ایران - وزارت امور خارجه - دبیرکل سازمان ملل متحد - جمهوری اسلامی - سخنگوی وزارت - دبیرکل سازمان ملل
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ایران از توافق حاصله در مورد یمن

استقبال ایران از توافق حاصله در مورد یمن