مطالب مرتبط:
اسراییل با ترور شهید اسماعیل هنیه دچار خطای محاسباتی خطرناکی شد
ترور اسماعیل هنیه نقض آشکار هنجارهای روابط بین الملل
ترور «اسماعیل هنیه» نقض آشکار حاکمیت ایران است
اسراییل با ترور شهید اسماعیل هنیه دچار خطای محاسباتی خطرناکی شد |
اطلاعیه دفتر حماس در خصوص شایعات ترور اسماعیل هنیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 12:252024-08-08سياسي

محکومیت ترور اسماعیل هنیه از جانب مقامات اوگاندا


شیخ حسن مایامبالا؛ رییس انجمن اسلامی صبر اوگاندا با محکوم کردن شهادت دکتر اسماعیل هنیه، گفت: وی به منظور شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب و جدید ایران که با حضور بیش از 80 هیئت عالیرتبه از کشور های مختلف جهان برگزار گردید، به ایران سفر کرده بود.

  رییس انجمن اسلامی صبر اوگاندا افزود: شهید اسماعیل هنیه پس از شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور در پارلمان ایران، دیدار های جداگانه ای با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و رییس جمهور ایران داشت.

سپس به همراه دیگر فرماندهان محور مقاومت فلسطین که در تهران حضور داشتند، جهت بازدید به نمایشگاهی رفت که به مناسبت مقاومت فلسطین و تبیین جنایات وحشیانه رژیم کودک کش اسراییل در تهران برگزار شده بود.

وی در نیمه شب و در حالی که در محل اقامت خود استراحت می نمود، مورد حمله موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفته و توفیق شهادت یافت و به یاران شهیدش پیوست.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و مسئولان جمهوری اسلامی ایران با همراهی سیل عظیم مردم تهران، ایشان را تشییع نمودند.

ما این اقدام شنیع و زشت رژیم تروریستی اسراییل در قلمرو حاکمیتی ایران را محکوم می نماییم، زیرا شهید اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی ایران بود و با گذرنامه دیپلماتیک در ایران حضور داشته و از مصونیت برخوردار بود.


برچسب ها: مراسم تحلیف رییس جمهور - اسماعیل هنیه - رییس جمهور - ایران - مقاومت فلسطین - انجمن اسلامی - رهبر معظم انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت ترور اسماعیل هنیه از جانب مقامات اوگاندا

محکومیت ترور اسماعیل هنیه از جانب مقامات اوگاندا