مطالب مرتبط:
رشد 240 درصدی پرورش ماهی در قفس هرمزگان
«رشد 170 درصدی» بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه حکمت صبا
رشد 35 درصدی درآمد عملیاتی صنایع کوچک
رشد 8 درصدی صادرات تا پایان تیرماه/ فروش 15.7میلیارد دلاری نفت ایران
رشد 8 درصدی صادرات تا پایان تیرماه/ فروش 15.7 میلیارد دلاری نفت ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 10:002024-07-30اقتصادي

رشد 240 درصدی پرورش ماهی در قفس هرمزگان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از رشد 240 درصدی پرورش ماهی در قفس در دولت سیزدهم خبرداد و گفت: در حوزه پرورش ماهی در قفس میزان تولیدات از 4200 تن به 12800 تن رسید.

- ایسنا/هرمزگان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از رشد 240 درصدی پرورش ماهی در قفس در دولت سیزدهم خبرداد و گفت: در حوزه پرورش ماهی در قفس میزان تولیدات از 4200 تن به 12800 تن رسید.

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، در تشریح اقدامات دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی و شیلات اظهار داشت: در بخش کشاورزی به عنوان یکی از بخش هایی که تقریبا تمام شهرستانهای استان فعالیت های مرتبط با کشاورزی و شیلات دارند.

وی افزود: در دولت سیزدهم برای افزایش میزان تولید، حجم سرمایه گذاری در این بخش و در شهرستان های مختلف صورت گرفت که در نتیجه آن شاهد افزایش بسیار خوب تولیدات کشاورزی و شیلاتی در استان بودیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: در دولت سیزدهم رشد چشمگیر تولیدات کشاورزی داشتیم و میزان تولیدات از 3.

7 میلیون تن به حدود 4.

4 میلیون تن اید تولیدات افزایش 20 درصدی یافت.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مسائل مهمی که در این دولت به آن توجه ویژه شد، افزایش گلخانه ها و سطوح زیر کشت گلخانه ای بود که در 3 سال اخیر بالغ بر 85 درصد سطح زیر کشت گلخان


برچسب ها: پرورش ماهی در قفس - هماهنگی امور اقتصادی - ماهی در قفس - استانداری هرمزگان - پرورش ماهی - دولت سیزدهم - هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

رشد 240 درصدی پرورش ماهی در قفس هرمزگان

رشد 240 درصدی پرورش ماهی در قفس هرمزگان