مطالب مرتبط:
وزیر پیشنهادی نفت را نمی شناسم +فیلم
راه سخت محسن پاک نژاد وزیر پیشنهادی نفت در مجلس +فیلم
وزیر پیشنهادی نفت: برای رفع چالش های حوزه صنعت نفت تلاش خواهیم کرد
همتی، وزیر اقتصاد پیشنهادی دولت پزشکیان به کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت؟ اولویت خود را حفظ ارزش پول ملی و ثبات اقتصادی و رسیدگی به معیشت مردم می دانم / باید وابستگی خود را به نفت کمتر کنیم و صادرات از واردات پیشی بگیرد
بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 07:252024-08-14سياسي

وزیر پیشنهادی نفت نقاط قوت و البته نقاط ضعفی هم دارد


با توجه به گستردگی نفت هرگزینه ای نقاط ضعف و قوتی داردو یک نفر نمی تواند به تنهایی همه محاسن را داشته باشد به همین دلیل هر فردی معرفی شود دربخشی قوی و در بخش دیگر ضعیف است.

- محمد علی خطیبی کارشناس انرژی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه انتخاب پاک نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی نفت، با توجه به اینکه از بدنه نفت است اقدامی مثبت به نظر می رسد، خاطر نشان کرد: گزینه هایی مطرح شده بودند که از بدنه نفت نبودند و هیچ آشنایی با وزارت نفت نداشتند و این نگرانی وجود داشت که افرادی خارج از وزارت نفت معرفی شوند، گزینه هایی که خارج از وزارت نفت بودند کارایی کافی را نداشتند زیرا نفت را نمی شناختند.

وی ادامه داد: اگرچه پاک نژاد معاون وزیر نفت نبود اما مدیریت های مهمی را بر عهده داشتند که در ارتباط با تولید نفت، نظارت و حتی برای مدتی مدیر عاملی نیکو را بر عهده داشت که این نشان دهنده آشنایی با مسائل بین المللی است و این آشنایی به فضای نفت حائز اهمیت است.

خطیبی با بیان اینکه فضای مهم نفت، تولید و فضای بین المللی آن است که پاک نژاد به آنها آشنایی دارد، خاطر نشان کرد: اگر چه سمت معاونت وزیری را بر عهده نداشت اما سمت هایی که داشتند که از اهمیت بالایی برخوردار است و به فضای نفت اشراف کامل دارند، ضمن آنکه هیچکس نمی تواند بر تمامی مسائل نفتی ا


برچسب ها: وزارت نفت - وزیر پیشنهادی - پیشنهادی - نقاط ضعف - پاک نژاد - گزینه - وزارت
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی نفت نقاط قوت و البته نقاط ضعفی هم دارد

وزیر پیشنهادی نفت نقاط قوت و البته نقاط ضعفی هم دارد