مطالب مرتبط:
شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در استان آذربایجان شرقی + عکس
واکنش رادان فرمانده کل انتظامی به فیلم دستگیری دو دختر توسط گشت ارشاد: با مجری قانون که با مظلومیت می خواهد قانون را اجرا کند برخورد نکنید/هیچکس ناسزا و دشنام های این دو نوجوان 14 ساله به همکار ما را ندید؛هیچ کسی نگفت این دو خانم، قانون را زیر پا گذاشتند
مامور نیروی انتظامی در این شهر به شهادت رسید +عکس
شهادت مامور نیروی انتظامی در این استان +عکس
شهادت مامور نیروی انتظامی در شهرستان ملکان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 08:152024-08-12سياسي

نیروی انتظامی ضمن رعایت دقیق مُرقانون، در برخورد با مجرمین مقتدر باشد


عباس پوریانی در دومین نشست کمیته راهبردی مشترک با نیروی انتظامی استان، با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان باید به وظایف و تکالیف خود در قبال مردم به بهترین شکل ممکن عمل کنند، گفت: مردم باید در کنار دستگاه قضایی و نیروی انتظامی احساس امنیت کنند و این دو را یار و یاور خود بدانند.

رییس کل دادگستری مازندران، حفظ امنیت در استان را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی باید در راستای تحقق این مهم، اهتمام ویژه داشته باشند.

پوریانی امنیت را یکی از اصلی ترین نیاز های مردم برشمرد و ادامه داد: تحقق موضوع فوق الذکر و حفظ جان، مال و آبروی مردم، تکلیف و وظیفه مهم ماست که می طلبد با بهره مندی از ظرفیت های هر دو دستگاه، نسبت به انجام آن به شکل ویژه اهتمام شود.

رییس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: با همت و تلاش دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، قطعاً فضای استان برای مجرمین و متخلفین، ناامن شده و با هرگونه جرم، بدون تعارف و اغماض برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

پوریانی افزود: فرماندهان انتظامی شهرستان ها و دادستان ها و روسای حوزه های قضایی استان، موارد مرتبط با منطقه خود را با برگزاری نشست های منظم، حل و فصل کنند تا در زمان مناسب، برخورد قانونی لازم با مجرمین و متخلفین صورت گیرد.


برچسب ها: نیروی انتظامی - انتظامی - دستگاه قضایی - دادگستری مازندران - دستگاه - نیروی - استان
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی ضمن رعایت دقیق مُرقانون، در برخورد با مجرمین مقتدر باشد

نیروی انتظامی ضمن رعایت دقیق مُرقانون، در برخورد با مجرمین مقتدر باشد