مطالب مرتبط:
مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی بهزیستی البرز رتبه بندی شد
49 مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی بهزیستی البرز رتبه بندی شد
پلمپ 6 واحد اقامتی غیر مجاز در خراسان رضوی
اردوی جهادی در روستای حاجی آباد بیرجند
غرق شدن جوانی در آب بند روستای مژدهه شفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 10:552024-08-03سياسي

پلمب 6 واحد اقامتی و صنفی بدون مجوز در روستای اخلمد


، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف، طرح نظارت و کنترل اصناف توسط پلیس امنیت عمومی چناران، اداره میراث فرهنگی و گردشگری و اتاق اصناف در حال انجام است.

محمد طاهریان مقدم ادامه داد: در اجرای این طرح، شش واحد صنفی شامل استراحتگاه و فروشگاه موادغذایی به دلیل رعایت نکردن قوانین و ضوابط اماکن عمومی و صنفی، با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

وی افزود: روستای گردشگری اخلمد یکی از مهم ترین جاذبه های تاریخی و گردشگری در سطح کشوری و بین المللی است و گردشگران زیادی این منطقه را برای گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده انتخاب می کنند.

طاهریان مقدم یادآور شد: ظرفیت های موجود طبیعی و خدادادی در اخلمد نظیر آبشار های اخلمد، طبیعت سبز، رودخانه دائمی، سنگ نوردی و وجود باغات با میوه های درختی، نقش زیادی در افزایش گردشگران در منطقه داشته است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران اظهار کرد: برای رشد و توسعه صنعت گردشگری در منطقه اخلمد نیازمند ساماندهی کسبه، مراکز اقامتی غیرمجاز، پارکینگ داران، فروشگاه ها و .

هستیم.


برچسب ها: گردشگری - میراث فرهنگی - میراث فرهنگی و گردشگری - اخلمد - گردشگری و صنایع دستی - اداره میراث فرهنگی - پلیس امنیت عمومی
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 6 واحد اقامتی و صنفی بدون مجوز در روستای اخلمد

پلمب 6 واحد اقامتی و صنفی بدون مجوز در روستای اخلمد