مطالب مرتبط:
پیش فروش آپارتمان هم زمان به 9 نفر/ کلاهبردار دستگیر شد
کارشناسی داوری هوادار خیبر خرم آباد
ساعت بازی سپاهان و خیبر خرم آباد در هفته دوم لیگ برتر 1403
پلمب 2 واحد غیرمجاز دندانپزشکی در خرم آباد
ساعت بازی سپاهان و خیبر خرم آباد در هفته دوم لیگ برتر 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 13:202024-08-20حوادث

دستگیری کلاهبردار فروش آپارتمان در خرم آباد


در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه خرید واحد آپارتمان و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

  سردار یحیی الهی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشخص شد، شخصی با اقدامات متقلبانه و ترفند خاص و جلب اعتماد مشتریان اقدام به پیش فروش یک واحد آپارتمانی به 9 نفر نموده و از آنان جمعا 48 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

  سردار الهی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره گیری از شیوه های پلیسی اقدامات فنی و اطلاعاتی و استعلامات صورت گرفته متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

  فرمانده انتظامی استان لرستان بیان داشت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

  سردار الهی در خاتمه از شهروندان خواست در انجام معاملات ملکی (زمین، منزل وآپارتمان، ویلا) به مشاوران املاک مورد اعتماد مراجعه و قبل از تنظیم قرارداد، با اخذ مشخصات ملک مورد معامله به مراجع مختلف از قبیل (شهرداری منطقه، ادارات ثبت اسناد، امورمالیاتی، دفترخانه اسن


برچسب ها: کلاهبردار - کلاهبرداری - فرمانده انتظامی - پلیس آگاهی - آپارتمان - فرمانده انتظامی لرستان - فرمانده انتظامی استان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار فروش آپارتمان در خرم آباد

دستگیری کلاهبردار فروش آپارتمان در خرم آباد