مطالب مرتبط:
ترکیب کابینه شما نشان دهنده تغییر و تحول در هیچ حوزه ای نیست
مداخلات پزشکی در فضای مجازی از چالش های حوزه سلامت است
مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان کرمان معرفی شد
یک کشف شگرف در دنیای پزشکی/ احتمال درمان آسیب های نخاعی
مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان کرمان معرفی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 11:002024-08-17اقتصادي

تحول شگرف در حوزه پزشکی قانونی


اقای سلحشور در مراسم معرفی مدیر کل جدید پزشکی قانوینی استان گفت در حادثه هواپیمایی اوکراین بخاطر تحریم با کمبود کیت ژنتیک مواجه بودم که کارشناسان  خودمان موفق شدند کیت ها را بسازند و امروز نیاز به واردات نداریموی با اشاره به اینکه همکاران ما در پزشکی قانونی موفق شدند خیلی از دستگاه های مورد نیاز ما را در سازمان پزشکی قانونی بسازندافزود تشکیل بانک ژنتیک باعث تحولی عظیم در کشور شده است.

معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان  پزشکی قانونی کشوردربیان کرد بیش از 220 هزار نمونه ژنتیک از زندانیان گرفته شده است که باعث شناسایی مجرمان سابقه دار شده است.

حجت الاسلام حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان هم در این مراسم گفت:پزشکی قانونی جز ادله دعوا و  اثبات جرم است هرچی ادله در این حوزه علمی تر باشد تاثیر آن در نظرات قاضی بیشتر است .

بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در این مراسم نیز گفت در شهرستان های دور ما پزشکی قانونی نداریم و فاصله باعث سختی مردم است امیدواریم که این مشکل حل شود.

امیان مدیر کل سابق پزشکی قانونی کرمان  در این مراسم گفت: در 14 ساله خدمتم در استان کرمان 14 ساختمان پزشکی قانونی در استان ساختیم تا مردم در شهرستان ها   مشکل رفت وآمد نداشته باشند.


برچسب ها: پزشکی قانونی - پزشکی - قانونی - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان کرمان - سازمان پزشکی قانونی - رییس کل دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

تحول شگرف در حوزه پزشکی قانونی

تحول شگرف در حوزه پزشکی قانونی