مطالب مرتبط:
شهادت یکی از رهبران ارشد حماس در زندان رژیم صهیونیستی
شهادت یکی از رهبران اسیر حماس در زندان های رژیم صهیونیستی
شهادت یکی از رهبران ارشد حماس در زندان رژیم صهیونیستی
«ابوعره» از بنیانگذاران حماس به دست صهیونیستها به شهادت رسید
واکنش نمایندگی ایران به دروغ پردازی رژیم صهیونیستی در طول بازی های المپیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 09:552024-07-26بين الملل

واکنش حماس به شهادت شیخ ابوعره در زندان رژیم صهیونیستی


حماس در بیانیه ای به شهادت شیخ مصطفی ابو عره از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در زندان رژیم اشغالگر صهیونیستی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حماس در بیانیه ای به شهادت شیخ مصطفی ابو عره از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در زندان رژیم اشغالگر صهیونیستی واکنش نشان داد و اعلام کرد: شیخ مصطفی محمد ابوعره 63 ساله از شهرک عقابا در طوباس به دست اشغالگران در داخل زندان ترور شد.

در این بیانیه آمده است: جنبش حماس ضمن تسلیت به خانواده شهید، به اسیران وعده آزادی قریب الوقوع و رهایی از زندانهای ظلم را می دهد.

حماس به اهمال پزشکی و رفتار غیرانسانی اشاره کرد که اسیران فلسطین به طور مدام در معرض آن قرارار دارند و اینکه این اقدامات در سایه تصمیمات کابینه صهیونیستی کنونی تشدید شده است.

در بیانیه حماس آمده است: شیخ ابوعره دارای سابقه غنی ملی و اجتماعی است و عمرش را صرف مجاهدت، ایثار، فداکاری و جهاد و جانفشانی کرد.

حماس به ظلمی اشاره کرد که از زمان بازداشت شیخ ابوعره از سوی صهیونیستها بر او روا داشته شده و از درمان محروم ماند و سیاست ترور تدریجی علیه او اعمال شد.

در بیانیه حماس آمده است: از همه مبارزانی که ازسوی شیخ پرورش یافتند می خواهیم که به خونخواهی شهید و دیگر شهدای ملت ما به سمت نظامیان اشغا


برچسب ها: جنبش مقاومت اسلامی حماس - رژیم اشغالگر صهیونیستی - صهیونیستی - زندان رژیم اشغالگر - حماس - شیخ مصطفی - مقاومت اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس به شهادت شیخ ابوعره در زندان رژیم صهیونیستی

واکنش حماس به شهادت شیخ ابوعره در زندان رژیم صهیونیستی