مطالب مرتبط:
کاهش 21 درصدی آمار جانباختگان تصادفات در البرز
از این که راننده ای جریمه نشود خوشحال می شویم/ کاهش آمار تلفات جاده ای در سه ماه اول سال 1403
کاهش آمار تولد در شهرستان اهر
کاهش آمار مرگ و میر و غرق شدگی در دریای خزر
چرا چک دیجیتال نتوانست آمار چک های برگشتی را کاهش دهد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 17:202024-08-06اجتماعي

کاهش آمار تصادفات در استان مرکزی


؛ استاندار مرکزی در جلسه شورای راهبردی تصادفات استان مرکزی گفت: در دولت سیزدهم بیش از هزار و 300 کیلومتر روکش آسفالت راه ها، افتتاح 17 تقاطع غیرهمسطح بزرگ، اجرای 42 کیلومتر روشنایی، افتتاح هفت مجتمع خدمات بین راهی، افتتاح چهار راهدارخانه بین راهی و هوشمندسازی راه ها با نصب دوربین های ثبت سرعت انجام شد که همه اقدامات در کاهش تصادفات مؤثر بوده است.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه استان مرکزی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار دارد افزود: این استان رتبه دوم تا سوم تردد در کشور را دارد بنابراین باید مواردی که سبب تسهیل در تردد زائران می شود مورد توجه قرار گیرد و در آماده سازی محیط اطراف موکب ها هم کمک شود.

فرماندار اراک هم گفت: هرسال پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در اراک انجام می شود و پیش بینی می شود امسال جمعیت بیشتری حضور داشته باشند بنابراین همه دستگاه ها باید در تسهیل در این کار همکاری و مشارکت کنند.

هادی افزود: باید امنیت مسیر پیاده روی به سمت امامزاده محمد عابد(ع) فراهم شود به طوری که هیچ خودرویی در مسیر تردد نکند و مسیر دیگری برای تردد اتوبوس، خودرو های امدادی درنظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی هم با اشاره به اینکه 37 نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد که حدود 20 مورد رفع شده، گفت: در حوزه برون شه


برچسب ها: استان مرکزی - استان - اربعین حسینی - تصادفات - مرکزی - افتتاح - زائران اربعین حسینی
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار تصادفات در استان مرکزی

کاهش آمار تصادفات در استان مرکزی