مطالب مرتبط:
تصاویر تمرین ایران برای حمله موشکی به یک پایگاه نظامی آمریکا
ویدیوی تمرین ایران برای حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا
کمک های میلیاردی آمریکا و غرب کمکی به بقای 9 میلیون صهیونیست نخواهد کرد/ از هر 8 شهروند اسراییلی یک نفر نظامی حرفه ای است
رویترز: حمله پهپادی به پایگاه نظامی آمریکا در سوریه چند زخمی داشته است
تداوم تنش میان چین و تایوان؛ بودجه نظامی تایپه افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 12:152024-08-11بين الملل

اعتراضات در قبرس به افزایش حضور نظامی آمریکا


ورود یک ناو جنگی آمریکایی به یکی از بنادر قبرس جنوبی، مورد اعتراض یکی از احزاب اصلی اپوزیسیون این کشور و ساکنان بومی قرار گرفت که درباره افزایش تنش ها در منطقه شرق مدیترانه و غرب آسیا به واسطه تمرکز نیروهای نظامی خارجی ابراز نگرانی کرده و هشدار داده اند.

- ناو آبی و خاکی یواس اس وسپ آمریکا در بندر لیماسپول قبرس ورود یک ناو جنگی آمریکایی به یکی از بنادر قبرس جنوبی، مورد اعتراض یکی از احزاب اصلی اپوزیسیون این کشور و ساکنان بومی قرار گرفت که درباره افزایش تنش ها در منطقه شرق مدیترانه و غرب آسیا به واسطه تمرکز نیروهای نظامی خارجی ابراز نگرانی کرده و هشدار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احزاب اپوزیسیون در دولت یونانی قبرس جنوبی نارضایتی خود نسبت به افزایش حضور نظامی آمریکا در این منطقه را با اعلام دلایل خود از جمله افزایش حضور نظامیان آمریکایی در بنادر این کشور و وضعیت نوار غزه ابراز کردند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد: ورود یک ناو جنگی آمریکایی در روز جمعه به این منطقه، مورد اعتراض شهروندان و احزاب سیاسی قبرس جنوبی قرار گرفت.

حزب ترقی خواه خلق کارگر با گرایشات سیاسی چپ افراطی که یکی از احزاب اصلی اپوزیسیون است، در بیانیه ای بر افزایش تردد ناوهای جنگی آمریکایی به قبرس جنوبی اشاره کرده و دولت را به تشدید تنش ها در این جزیره با اج


برچسب ها: آمریکا - حضور نظامی آمریکا - افزایش - حضور نظامی - اپوزیسیون - نیروهای نظامی - نظامی
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات در قبرس به افزایش حضور نظامی آمریکا

اعتراضات در قبرس به افزایش حضور نظامی آمریکا