مطالب مرتبط:
شکست رکورد مصرف برق در چهارمحال وبختیاری با 530 مگاوات
رکورد مصرف برق در استان قم، با رشد هشت درصدی ثبت شد
ثبت رکورد مصرف برق در قم با رشد هشت درصدی
زنگ خطر افزایش مصرف برق در استان قم با ثبت رکورد 1014 مگاوات
کدام استان ها بیشترین مصرف برق را دارند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 16:102024-08-11اقتصادي

مصرف برق در قم رکورد زد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم اعلام کرد: مصرف برق با رسیدن به 1014 مگاوات، رکورد تاریخی جدیدی در استان قم به ثبت رساند.

- ایسنا/قم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم اعلام کرد: مصرف برق با رسیدن به 1014 مگاوات، رکورد تاریخی جدیدی در استان قم به ثبت رساند.

یوسف صادقی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم امروز 21 مردادماه در جمع خبرنگاران از ثبت رکورد تاریخی مصرف برق در روز شنبه مورخ 20 مردادماه 1403 خبر داد و گفت: با تداوم گرمای هوا، مصرف برق استان قم به عدد 1014 مگاوات رسید که در نوع خود بی سابقه بوده است.

صادقی افزود: به منظور جلوگیری از خاموشی های برنامه ریزی شده در بخش خانگی، با همکاری صنایع و تذکر به مشترکین پرمصرف تلاش کردیم تا مصرف برق را مدیریت کنیم، اما افزایش شدید دما و مصرف چشمگیر برق منجر به آسیب به تجهیزات شبکه توزیع و پست های هوایی و زمینی می شود که علل خاموشی های پیش آمده اخیر است.

وی اشاره کرد: روز پنجشنبه میزان مصرف برق در استان 980 مگاوات بوده و با افزایش 4 درصدی، روز شنبه میزان مصرف برق استان به 1014 مگاوات رسید که نسبت پیک سال گذشته 8/5 درصد رشد داشته است و این افزایش بیانگر نیاز به مدیریت دقیق تر مصرف برق در استان است.


برچسب ها: شرکت توزیع نیروی برق - استان قم - مصرف برق - توزیع نیروی برق - مصرف - استان - شرکت توزیع
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق در قم رکورد زد

مصرف برق در قم رکورد زد