مطالب مرتبط:
شرایط ویزای اربعین برای مردم افغانستان
زائران کربلا بخوانند/نرخ فروش ارز اربعین اعلام شد
ثبت نام 2500 لرستانی برای اربعین
داروهای ممنوعه اربعین در عراق اعلام شد
ابلاغ شیوه نامه ارایه خدمات گمرکی ایام اربعین+سند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 10:252024-07-29سياسي

نقش آفرینان اصلی رویداد بزرگ اربعین مردم هستند


فرماندار رشت با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه ها در راهپیمایی اربعین گفت: نقش آفرینان اصلی رویداد بزرگ اربعین مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری صبح دوشنبه در جلسه ستاد اربعین و نشست با اعضای ستاد و مواکب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: برگزاری مراسم و راهپیمایی اربعین یک حرکت مردمی دینی سیاسی و نشان دهنده اقتدار شیعیان در جهان است و باید هر چه باشکوه تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه شهرستان رشت 10 موکب برای خدمت رسانی به زوار اربعین برپا می کند، افزود: با توجه به نزدیک شدن به اربعین و آغاز مسافرت زائرین و برپایی مواکب، لازم است تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان نهایت همکاری و هماهنگی را در این خصوص داشته باشند.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه نقش آفرینی مردم و هیأت های مذهبی در این حماسه شیعی بی بدیل است، اضافه کرد: بهتر است برخی مواکب در مرز ایران و عراق مستقر شوند تا زائران قبل از ورود به عراق از خدمات بهره مند شوند.

عاشوری با تاکید بر اینکه نقش دولت به عنوان تسهیلگر و فراهم آورنده زیرساخت های مواکب حسینی است، گفت: قرار نیست دولت تصدی گری کند و بلکه صرفاً در کنار مردم به وظایف قانونی خود می پردازد و مهم ترین بخش رویداد بزرگ اربعین همین نقش آفرینی و حماسه سازی مردم است.


برچسب ها: اربعین - راهپیمایی اربعین - فرماندار رشت - راهپیمایی - دستگاه ها - دستگاه های اجرایی - فرماندار
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینان اصلی رویداد بزرگ اربعین مردم هستند

نقش آفرینان اصلی رویداد بزرگ اربعین مردم هستند