مطالب مرتبط:
تولید 300 هزار تن علوفه در مراتع لرستان
نبردی 300 روزه
300 روز عملیات حزب الله برای فلسطین چگونه گذشت؟
شرایط وام 300 میلیونی بانک ملی | وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملی به چه کسانی تعلق می گیرد؟/ تمام سناریو های دریافت وام 300 میلیونی بانک ملی
شرایط دریافت وام بدون سود 300 میلیونی از این بانک + اقساط
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 12:202024-08-05سياسي

تولید 300 هزار تن علوفه از مراتع لرستان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از تولید 300 هزار تن علوفه از مراتع این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین میرزایی در شورای فرهنگ عمومی لرستان، اظهار داشت: ارتقای فرهنگ عمومی در حوزه منابع طبیعی می تواند نقش بسزایی داشته باشد چراکه، یکی از موضوعات مهم و مؤثر در ارتقای محیط زیست و منابع طبیعی حوزه فرهنگ و رسانه است.

وی افزود: منابع طبیعی یکی از ارزش های استراتژیک است که در کنار موضوع امنیت ملی، امنیت زیستی نیز حائز اهمیت است و در بخش اقتصادی و زیست محیطی، تولید اکسیژن، فرسایش و… مؤثر است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، به علوفه تولیدی به میزان 300 هزار تن در مراتع اشاره کرد و گفت: ضمن اینکه فرهنگ سازی را موضوع بسیار مهمی می دانم؛ اما نباید از برخورد جدی و قاطع با تخریب گران غافل شویم و در کل رویکردهای مبتنی بر قانون، اخلاق، آگاهی سازی بایستی مدنظر قرار گیرد.

میرزایی به تفاهم نامه منابع طبیعی با آموزش وپرورش استان که هر مدرسه یک نهالستان در قالب طرح شهید مرادی اشاره کرد و ادامه داد: 394 کارگاه آموزشی، 390 نهالستان در مدرسه، 48 هزار نهال تولیدی در مدارس، پویش های دانش آموزی، جذب 22 هزار نفر همیار طبیعت از جمله اقداماتی بوده که در راستای ارتقای فرهنگ عمومی صورت گرفته است.


برچسب ها: منابع طبیعی - منابع طبیعی و آبخیزداری - مدیرکل منابع طبیعی - آبخیزداری لرستان - طبیعی - منابع - لرستان
آخرین اخبار سرویس:

تولید 300 هزار تن علوفه از مراتع لرستان

تولید 300 هزار تن علوفه از مراتع لرستان