مطالب مرتبط:
تردد بیش از یک میلیون و 120 هزار زائر اربعین از مرزهای خوزستان
تردد بیش از 1.1 میلیون زائر اربعین در مرزهای خوزستان
ثبت حدود 50 میلیون تردد در محور های منتهی به مرز های ششگانه با عراق
بیش از 55 درصد زوار اربعین از مرز مهران تردد می کنند/ 150 آمبولانس در مرز مهران و مسیرهای منتهی به این مرز مستقر شده است
ارتش در مرزهای تردد زائران اربعین حسینی شبانه روزی حضور دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 19:502024-08-19اجتماعي

ثبت 50 میلیون تردد در محورهای منتهی به مرزهای اربعین


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور گفت: حدود 50 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای ششگانه با کشور عراق ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار تیمور حسینی عصر امروز دوشنبه با حضور در جاده خرمشهر به اهواز اظهار کرد: این جاده یکی از محورهای پرتردد کشور است که کیفیت این جاده در طول سالیان گذشته به میزان افزایش استفاده از آن، ارتقاع نیافته است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه تلفات جاده خرمشهر به اهواز در طول سال بیش از برخی استان های کشور است، افزود: این محور به طول 110 کیلومتر در طول سال بیش از 35 کشته و بیش از 100 نفر مجروح ناشی از تصادف دارد.

وی با بیان اینکه بیش از 95 درصد تصادفات این جاده تصادف رخ به رخ به دلیل انحراف به چپ است، عنوان کرد: در دولت سیزدهم اعتبارات خوبی برای این جاده اختصاص داده شد و در حال حاضر 35 کیلومتر از این جاده تعریض شده است و انتظار ما از وزیر راه و شهر سازی و نیز و دولت چهاردهم این است که تعیین تکلیف محور خرمشهر به اهواز را در دستور جدی کار خود قرار دهند و مطالبه جدی پلیس راهور این است که ان شاءالله تا قبل از اربعین 1404 شاهد بهره بردای کامل از این محور باشیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور بیان کرد: تردد زائران از مسیرهای ششگانه به مرز عراق 22 درصد و نیز از حیث تردد جاده ای پنج درصد افزایش


برچسب ها: جاده - پلیس راهنمایی و رانندگی - محورهای - راهنمایی و رانندگی - کشور - محور - سردار تیمور حسینی
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 50 میلیون تردد در محورهای منتهی به مرزهای اربعین

ثبت 50 میلیون تردد در محورهای منتهی به مرزهای اربعین