مطالب مرتبط:
انفجار موشک ماهواره بر انگلیس حین پرتاب
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی: ایجاد یک معاونت یا تغییر ساختار وزارت راه و شهرسازی با ایجاد ساختار اقتصادی قطعاً و یقیناً لازم است
تایید صلاحیت سیدمحمد اتابک، وزیر پیشنهادی صمت در کمیسیون اقتصادی مجلس
موافقت کمیسیون اقتصادی مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت
صفحه اول روزنامه های اقتصادی 30 مرداد 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 11:502024-08-20بين الملل

زندان های انگلیس در مرز انفجار/ شروع فروپاشی اقتصادی از انفرادی!


دولت انگلیس به منظور کاهش ازدحام در زندان های این کشور که با شورشیان بازداشتی در اعترضات اخیر به مرز انفجار رسیده، از فعال شدن سیستم تدابیر اضطراری خبر داده است! - زندان های انگلیس در مرز انفجار/ شروع فروپاشی اقتصادی از انفرادی! دولت انگلیس به منظور کاهش ازدحام در زندان های این کشور که با شورشیان بازداشتی در اعترضات اخیر به مرز انفجار رسیده، از فعال شدن سیستم تدابیر اضطراری خبر داده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی جهانی، کشور انگلیس از بسیاری جهات تحت فشار قرار گرفته است و شرایط اسفناک سیستم بهداشت این کشور، با لبریز شدن زندان های سراسر انگلیس از شورشیان بازداشت شده در اعتراضات و ناآرامی های اخیر، به وضوح اقتصاد فروپاشیده این کشور را به تصویر می کشد.

متهمان و بازداشت شدگان در سراسر شمال و بخش های دیگر انگلیس که در انتظار محاکمه هستند، در سلول های موقت پاسگاه های پلیس نگهداری می شوند تا پس از خالی شدن فضای زندان، حکم شان صادر شود.

سیستم تدابیر اضطراری که به عملیات سپیده دم زودرس شناخته می شود، پیش تر توسط دولت وقت انگلیس در ماه مه مورد استفاده قرار گرفت.

لرد تیمسون، وزیر زندان های انگلیس گفته است که تدابیر اضطراری اتخاذ شده، به مدیریت فشاری که در بخش هایی از کشور احساس می شود، کمک خواهد کرد.


برچسب ها: انگلیس - فروپاشی اقتصادی - بازداشت - زندان - انفجار - شورشیان - دولت انگلیس
آخرین اخبار سرویس:

زندان های انگلیس در مرز انفجار/ شروع فروپاشی اقتصادی از انفرادی!

زندان های انگلیس در مرز انفجار/ شروع فروپاشی اقتصادی از انفرادی!