مطالب مرتبط:
راه اندازی نخستین آزمایشگاه لاستیک با پیگیری دستگاه قضایی در استان هرمزگان + عکس
راه اندازی رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه صنعتی همدان
سامانه جامع توثیق راه اندازی شد
سامانه جامع توثیق راه اندازی شد
سامانه جدید در وزارت اقتصاد راه اندازی شد+ جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 12:152024-07-29سياسي

راه اندازی شهرک تولید محتوا در قزوین در چه مرحله ای است؟


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: تا به امروز جلسات کارشناسی متعددی در راستای راه اندازی شهرک تولید محتوا برگزار شد و چالش هایی در حین کار پیش آمده بود که بیشتر این موارد حل شد و هم اکنون مجموعه اپراتور تلفن همراه مشغول طراحی داده ها و نیازسنجی شهرک تولید محتوا است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: تا به امروز جلسات کارشناسی متعددی در راستای راه اندازی شهرک تولید محتوا برگزار شد و چالش هایی در حین کار پیش آمده بود که بیشتر این موارد حل شد و هم اکنون مجموعه اپراتور تلفن همراه مشغول طراحی داده ها و نیازسنجی شهرک تولید محتوا است.

حجت الاسلام مصطفی مجیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرک تولید محتوا مصوبه سفر هیأت دولت به استان قزوین در سال 1401 است که بعد از این مصوبه، توسط مجموعه استانداری، فرهنگ و ارشاد و اوقاف جلساتی متعددی برگزار شد و اوقاف پذیرفت که پای کار باشد و این شهرک تولید محتوا را راه اندازی کند.

وی ادامه داد: با پیگیری هایی که مجموعه اوقاف استان قزوین انجام داده است یکی از اپراتورهای تلفن همراه به جمع سرمایه گذاران شهرک تولید محتوا پیوسته است و به طورکلی این اپراتور و اداره اوقاف به طور رسمی اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در این پروژه کرده اند.


برچسب ها: تولید محتوا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه - اپراتور تلفن همراه - اوقاف و امور خیریه - استان قزوین - تولید - محتوا
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شهرک تولید محتوا در قزوین در چه مرحله ای است؟

راه اندازی شهرک تولید محتوا در قزوین در چه مرحله ای است؟