مطالب مرتبط:
660 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اشتغال حوزه کشاورزی یزد پرداخت شد
تسهیلات بانکی جوابگوی نیاز واحدهای تولیدی نیست
بررسی چالش های اساسی در نشست کمیسیون بهداشت و درمان با وزرای پیشنهادی گردشگری، دادگستری، کار و راه و شهرسازی: از اشتغال و امنیت شغلی تا توسعه زیرساخت های راه و شهرسازی
ظرفیت های صنایع کوچک در تولید و اشتغال
اشتغال 130 هزار نفر در صنعت دام آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 11:502024-08-13اقتصادي

ایجاد اشتغال را نباید فقط به تسهیلات بانکی گره زد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: نباید ایجاد اشتغال را فقط به تسهیلاتی که از بانک های استان گرفته می شود، گره زد.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: نباید ایجاد اشتغال را فقط به تسهیلاتی که از بانک های استان گرفته می شود، گره زد.

حسین محمدی امروز (سه شنبه، 23 مرداد ماه) در جلسه کارگروه رصد اشتغال استان زنجان با بیان اینکه در بحث اقتصادی چهار شاخص بسیار مهم وجود دارد، توضیح داد: اگر به این شاخص ها توجه نشود، همه فعالیت ها در حوزه های دیگر تحت الشعاع قرار می گیرد که یکی از مهم ترین این شاخص ها، بحث اشتغال و رصد نرخ بیکاری در استان است.

وی با بیان اینکه آماری که در بحث اشتغال سال 1402 استان ارائه شد هم دارای نقاط قوتی بود و هم برخی نگرانی ها را درپی داشت، گفت: شاید اصلی ترین نقطه قوت این بود که بیشترین میزان اشتغال بر پایه نرخ مشارکت اقتصادی در کشور را داشتیم.

محمدی با بیان اینکه استان زنجان، استانی است که نرخ مشارکت اقتصادی آن نسبت به چند سال گذشته جهش مضاعفی پیدا کرده، به طوری که 50.

9 درصد نرخ مشارکت اقتصادی است، ادامه داد: این امر در حالی است که آمار کشور در این زمینه حدود 41 درصد است، یعنی عملا اختلاف 10 درصدی در نرخ مشارکت اقتصادی داریم.


برچسب ها: اشتغال - هماهنگی امور اقتصادی - استان - ایجاد اشتغال - استاندار زنجان - امور اقتصادی - تسهیلات
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال را نباید فقط به تسهیلات بانکی گره زد

ایجاد اشتغال را نباید فقط به تسهیلات بانکی گره زد