مطالب مرتبط:
پزشکان ضامن سلامت جامعه و امنیـت روحی بیماران هستند
پزشکان، سکان داران سلامت کشور هستند
پیگیری سلامت زائران اربعین پس از بازگشت از سفر
صادرات محصولات کشاورزی با ارائه کد شناسه سلامت
سلامت روان فضانوردان کلید موفقیت برنامه آرتمیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 19:352024-08-21پزشكي

پزشکان پیشتازان جهبه سلامت هستند


جامعه پزشکی و کادر درمان پیشتازان جهبه سلامت هستند و  با پشتوانه توانایی و دانایی خود خدمات ارزنده و ماندگاری را به مردم ارائه و نعمت ارزشمند سلامتی را به ارمغان می آورند.

- ایسنا/تهران فرماندار پاکدشت بیان کرد: جامعه پزشکی و کادر درمان پیشتازان جهبه سلامت هستند و  با پشتوانه توانایی و دانایی خود خدمات ارزنده و ماندگاری را به مردم ارائه و نعمت ارزشمند سلامتی را به ارمغان می آورند.

فرماندار پاکدشت در آیین گرامیداشت روز پزشک گفت: نامگذاری یکم شهریور ماه سالروز ولادت طبیب و فیلسوف نامدار ایران، شیخ الرییس ابوعلی سینا بعنوان روز پزشک فرصت مغتنمی است برای پاسداشت پزشکان این مرزوبوم که با تخصص و دانش علمی خود و عواطف انسانی، آلام روح و جسم بیماران را حیات می بخشند.

فاضل کارخانه افزود: در بازخوانی تاریخ افتخار آمیز حضور حماسی پزشکان ایران اسلامی در عرصه های مختلف به فصل های درخشان ایثار بر می‏ خوریم که در گستره جغرافیایی شهرستان پاکدشت این عزیزان همواره در موقعیت های حساس پای کار بوده و با شنیدن ندای هل من ناصر ینصرنی بی منت برای خدمت به مردم لبیک گفته اند.

وی اظهار کرد: جامعه پزشکی و کادر درمان پیشتازان جهبه سلامت هستند و با پشتوانه توانایی و دانایی خود خدمات ارزنده و ماندگاری را به مردم ارائه و نعمت ارزشمند سلامتی را


برچسب ها: پزشک - سلامت - جامعه پزشکی - کادر درمان - پزشکان - فرماندار - ماندگاری
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان پیشتازان جهبه سلامت هستند

پزشکان پیشتازان جهبه سلامت هستند