مطالب مرتبط:
نماینده مجلس: بهره وری در صنایع بزرگ اراک پایین است
لطیفی، رییس سازمان اداری استخدامی: باید بهره وری را افزایش دهیم/ برنامه های ما در راستای این هدف بود و امیدواریم که با جدیت در دولت جدید هم پیگیری شود
12 کارگروه مشترک و تخصصی به منظور رفع موانع فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی راه اندازی شد
//خبر خوش برای طرفداران آلومینیوم اراک//
(عکس) 1365؛ بمب باران اراک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 14:452024-07-25سياسي

بهره وری پایین در واحدهای تولیدی بزرگ اراک


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره وری در صنایع بزرگ و مادرتخصصی اراک در مقایسه با سایر استان های صنعتی پایین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد جمالیان در جمع صنعتگران و مدیران شرکت های صنعتی استان مرکزی، گفت: با وجود استقرار صنایع مادر در این استان، بهره وری در مقایسه با سایر استان ها پایین است که نشان می دهد در نگه داشتن صنایع، موفق عمل نشده است.

وی بیان کرد: یکی از افتخارات استان مرکزی و شهر اراک این است که این کلانشهر، صنعتی است و در سال های 92 و 94 سومین یا چهارمین شهر صنعتی بود اما اکنون به هشتمین یا دوازدهمین جایگاه صنعتی رسیده که نشان می دهد این شهر باوجود ظرفیت زیادی که داشته، نتوانسته همراه با سایر استان ها رشد کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحول در صنعت لازم است به جای نظرخواهی از سیاسیون از صنعتگران نظرخواهی انجام شود تا در انتخاب مدیران ارشد استان، نظر صنایع و سایر بخش های اقتصادی را پذیرا بود.

جمالیان ادامه داد: در نشست با شرکت های تجهیزات پزشکی، سرمایه گذاران از قیمت زمین نامناسب، امکانات اداری، همکاری و تجربه با سایر صنعتگران در اراک رضایت ندارند.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - صنعت - استان - صنعتی - نماینده مردم - شورای اسلامی - استان ها
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری پایین در واحدهای تولیدی بزرگ اراک

بهره وری پایین در واحدهای تولیدی بزرگ اراک