مطالب مرتبط:
وظیفه دولت ایران پیگیری مطالبات به حق تمام مردم است
نهاد نماز جمعه پایگاه فرهنگی و خدمت به مردم است
دولت در راستای حل مشکلات جامعه و مردم گام بردارد
خبر مهم نظام وظیفه برای مشمولان سربازی/ خدمت سربازی این افراد به تعویق افتاد
پزشکیان در گفت وگو با رسانه رسمی رهبری: به تمام جریانات، گروه ها و شخصیّت های سیاسی اعلام کردیم که افراد مورد نظر خودشان را که می توانند به دولت کمک بکنند معرّفی کنند/ در آخر، با هماهنگی و مشورت با مقام معظّم رهبری به یک جمع بندی نهایی خواهیم رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 10:302024-07-27سياسي

وظیفه همگان؛ کمک به دولت جدید برای خدمت به مردم


امام جمعه کرمان گفت مشارکت مردم ایران در عرصه های مختلف اداره حکومت نشان داده جمهوری اسلامی ایران از نظر دموکراسی در دنیا سرآمد است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی  افزود استان کرمان مفتخر است به میزبانی از پیکر فرمانده جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و به همین دلیل باید باید با تاسی از مکتب امام حسین (ع) که شهید سلیمانی ادامه دهنده مکتب آن است از محتوای اجلاس پیرغلامان نهایت بهره را ببریم.

استاندار کرمان هم با اشاره به برگزاری انتخابات سالم و باشکوه و همچنین برگزاری امن مراسم محرم در استان گفت همه بخش های استان از جمله در حوزه امنیت برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا همت کردند.

آقای فداکار با اشاره به برگزاری بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی به میزبانی استان کرمان گفت این برنامه با همت بسیج سازمان صدا و سیما و پشتیبانی استان برگزار می شود و همه دستگاه ها از جمله رسانه ها بویژه صدا و سیما، باید فضا را برای برگزاری این اجلاس مهیا کنند.

 خداپرست رییس بسیج سازمان صدا و سیما هم از حضور میهمانانی از 13 کشور دنیا در این اجلاس خبر داد و افزود تجلیل از پیرغلامان، رونمایی از تمبر اجلاس، برگزاری روضه های خانگی، اعزام پیرغلامان به مساجد مختلف و شاخص، برگزاری نشست بانوان تاثیرگذار و همچنین بازدید از میراث معنوی استان از جمله


برچسب ها: برگزار - استان - برگزاری - استان کرمان - برگزاری انتخابات سالم - کرمان - پیرغلامان
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه همگان؛ کمک به دولت جدید برای خدمت به مردم

وظیفه همگان؛ کمک به دولت جدید برای خدمت به مردم