مطالب مرتبط:
3 علت سقط جنین در کشور/سقط تحت تأثیر شعارهای تنظیم خانواده
3 علت عمده سقط جنین در کشور
آمار عجیب از سقط جنین در کشور اعلام شد
مصائب سقط جنین در ایران؛ از سقط در خانه با 30 میلیون تا خطر مرگ
یک جنین باعث پیروزی مادرش در المپیک شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 13:002024-08-03پزشكي

سه علت عمده سقط جنین در کشور


رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت ضمن تشریح سه علت عمده سقط جنین در ایران گفت: نتایج پژوهش ها نشان می دهد که نخواستن فرزند بیشتر تحت تأثیر شعارهای تنظیم خانواده طی سال های گذشته بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، روزانه صدها نفر از زوجین در کشور تصمیم می گیرند فرزندان خود را به روش های مختلف از بین ببرند(!)، برخی با استفاده از دارو و برخی دیگر با مراجعه به مراکز زیرزمینی، این کار را تحت عنوان سقط جنین، انجام می دهند اما ازآنجا که تصور عموم مردم بر این است که جنین در اوایل زندگی تکه ای گوشت بیشتر نیست، برای او حق حیات قائل نمی شوند و به راحتی به از بین بردن او اقدام می کنند.

آمارهای وزارت بهداشت می گوید که روزانه 1000 مورد سقط جنین عمدی در کشور رخ می دهد؛ در عین حال، ایران با ابربحران پیری جمعیت در آینده نزدیک روبه رو است و بنابراین حفظ حیات این جنین ها، اهمیت ویژه ای برای آینده کشور و جوان شدن جمعیت دارد.

  3 علت عمده سقط جنین در کشور در این راستا صابر جباری؛ رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت با بیان این که براساس بررسی هایی که در وزارت بهداشت انجام شده سه علت اصلی سقط عمدی جنین مشخص شده است، اظهار کرد: اولین علت آن، نخواستن فرزند بیشتر است؛ دومین علت مسائل اقتصادی و سومین دلیل، بدموقع بودن بارداری است.


برچسب ها: سقط جنین - جنین - وزارت بهداشت - کشور - تنظیم خانواده - روزانه - بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

سه علت عمده سقط جنین در کشور

سه علت عمده سقط جنین در کشور